پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۳ نماینده از خراسان رضوی در لیگ دسته‌یک والیبال بانوان

  • کد خبر: ۴۱۴۴۳
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
۳ نماینده از خراسان رضوی در لیگ دسته‌یک  والیبال بانوان
باشگاه‌ها تا روز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه برای حضور در لیگ دسته‌یک والیبال بانوان فرصت اعلام‌آمادگی داشتند و در پایان این زمان مشخص شد ۳ تیم از خراسان رضوی در این رقابت‌ها شرکت خواهد داشت.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ فصل گذشته در سال‌۹۸ نیز ۳ نماینده مشهدی در لیگ دسته‌یک حضور داشتند که در پایان لیگ، مشکی‌پوشان پنجم و سورن ششم شد و مدرن، دیگرنماینده مشهد، نیز در مرحله مقدماتی از صعود بازماند. این تیم‌ها در سال‌۹۶ هم در دسته‌یک به میدان رفته بودند.


آمادگی دوباره ۳ تیم برای دسته‌یک

حالا جبار قوچان‌نژاد، رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی، درباره تیم‌های مشهدی حاضر در فصل جدید این رقابت‌ها می‌گوید: ۲ تیم از مشهد و یک تیم از نیشابور در لیگ دسته‌یک بانوان اعلام‌آمادگی کرده‌اند. البته ۲ تیم مشهدی هنوز مشخص نکرده‌اند تحت چه عنوانی در نهایت شرکت خواهند کرد.

او ادامه می‌دهد: نماینده نیشابور نیز به احتمال زیاد با حمایت فولاد نیشابور که تیمی در دسته‌یک آقایان دارند، به میدان خواهد رفت که می‌توانند در بحث میزبانی نیز از ظرفیت‌های شهر خود استفاده کنند. تیم‌های مشهدی بانوان نیز در صورت لزوم و وجود شرایط میزبانی در سالن مهران می‌توانند حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت والیبال استان درباره حمایت از تیم‌های بانوان تصریح می‌کند: هیئت اجازه تیم‌داری ندارد، اما قطعا به تیم‌ها در زمینه‌های مختلف و حاشیه کمک خواهیم کرد. می‌توانیم در این مسیر از کمک شورای شهر نیز استفاده کنیم. بحث حمایت مالی باید در شورای عالی ورزش در شهرداری و با حضور مدیرکل استان مطرح شود تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود؛ ولی هنوز جلسه این شورا برگزار نشده است.


قرعه‌کشی در مهرماه

قرار است ۱۲ مهرماه قرعه‌کشی لیگ دسته‌یک بانوان برگزار شود و در همان جلسه زمان شروع رقابت‌ها اعلام خواهد شد. کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات اعلام کرده است پس از تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته‌یک بانوان سال‌۹۹ کشور را در پاییز برگزار کند. همچنین فدراسیون گفته است برای حمایت از حضور بیشتر باشگاه‌ها در لیگ دسته‌یک بانوان، مبلغ ورودی مسابقات را افزایش نداده است و ۱۰ میلیون تومان هزینه ورودی تیم‌ها خواهد بود.

گفته شده لیگ دسته‌یک بانوان همانند سال‌های گذشته به‌صورت متمرکز و در ۲ گروه با توجه به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده دنبال خواهد شد؛ برنامه‌ای که برای لیگ‌های برتر نیز با توجه به شیوع ویروس، اجباری شده و در چند مرحله به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

در مکاتبه با باشگاه‌ها و هیئت استان تأکید شده است که شرکت هر باشگاه در لیگ دسته‌یک بانوان سال‌۹۹، منوط به تسویه‌حساب کامل مالی با فدراسیون والیبال است. تیم‌ها تا ۲۲ شهریورماه مهلت دارند تا برگه تسویه‌حساب مالی با فدراسیون، ثبت‌نام و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون را ارائه دهند. در این تاریخ مشخص می‌شود به‌صورت قطعی چند تیم از مشهد و خراسان رضوی برای حضور در رقابت‌ها اعلام‌آمادگی کرده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->