نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ملیحه یغمایی پور: فصل جدید لیگ برتر هندبال سخت ‌تر و جذاب‌تر است

  • کد خبر: ۴۲۸۷۴
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
ملیحه یغمایی پور: فصل جدید لیگ برتر هندبال سخت ‌تر و جذاب‌تر است
تحلیل باتجربه‌ترین بازیکن مشهدی تیم اشتادسازه از لیگ برتر هندبال امسال
مژده رنگیان - نماینده هندبال مشهد در لیگ برتر چند‌روزی است که استارت تمرینات جدی خود را زده است و این‌روز‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر، بازیکنان جذب‌شده تیم در فصل جدید در مشهد به تمرین می‌پردازند. قرار بود اوایل مهرماه رقابت‌ها آغاز شود، اما با تصمیم فدراسیون این تاریخ به ۲۰ مهرماه تغییر کرد. با این شرایط مدعیان قهرمانی کمتر از ۳۰ روز فرصت دارند تا خود را به آمادگی کامل و حضور در میدان برسانند. اشتادسازه قهرمان فصل گذشته لیگ سال گذشته با ۳ بازیکن بومی در مسابقات حاضر شد و حالا بازیکن باتجربه مشهدی این تیم از افزایش بازیکنان بومی این تیم در فصل جدید می‌گوید.
ملیحه یغمایی پور که قرارداد خود با این تیم را تمدید کرده است، درباره شرایط تمرینات آمادگی تیمش گفت: از ابتدای هفته تمرینات شروع شده و در‌حال‌حاضر قرارداد ۱۴ بازیکن تیم قطعی شده است. هنوز ظرفیت جذب بازیکن وجود دارد و در روز‌های آینده احتمالا چند نفر به ترکیب تیم اضافه شوند.


مشهدی‌ها ۵ نفر شدند
 
او درباره بازیکنان مشهدی اشتادسازه تصریح کرد: من به‌همراه المیرا غزنوی و محدثه جلالی‌فر که فصل گذشته نیز با این تیم بودیم، امسال هم پیراهن اشتادسازه را خواهیم پوشید. علاوه‌بر‌این، ۲ بازیکن دیگر مشهدی نیز به ما پیوسته‌اند. هانیه خلیل‌زاده و پریسا آخوندی، بازیکنان فصل قبل ارشیاشید بودند که این تیم به‌خاطر مشکلات اسپانسری از ادامه لیگ کناره‌گیری کرد. این بازیکنان امسال در اشتادسازه خواهند بود. در کادر فنی نیز یک مربی جدید و غیربومی به‌عنوان کمک نشمین شافعیان حضور دارد.
هندبالیست مشهدی اظهار کرد: خروجی‌های باشگاه در فصل جدید همگی غیربومی بودند که در بین آن‌ها ملی‌پوش نیز وجود داشت، اما برای جبران، اشتادسازه چند بازیکن دیگر را که ملی‌پوش نیز در بین آن‌ها وجود دارد، جذب کرد. هنوز نیز ممکن است چند بازیکن دیگر اضافه شوند، اما امسال هندبالیست‌های خوب و با‌تجربه در بین تیم‌ها پخش شده‌اند و همین موضوع باعث شده سطح تیم‌های دیگر بالا بیاید و کار برای رسیدن به سکو سخت شود. قطعا لیگ امسال سطح بالاتری نسبت به فصل قبل خواهد داشت و جدول، جذاب و نزدیک است.


لیگ جذاب‌تر می‌شود
یغمایی‌پور ادامه داد: پیش‌بینی من این است که حتی سرنوشت قهرمان آینده به یک‌امتیاز وابسته باشد. به‌همین‌خاطر باید بیش از سال قبل تلاش کنیم. در هدف‌گذاری باشگاه امسال نیز قهرمانی لیگ را می‌خواهیم و این خواسته و انتظار مدیران باشگاه است؛ حتی رسیدن به جام باشگاه‌های آسیای سال آینده نیز در هدف‌گذاری ما وجود دارد. امسال به‌دلیل کرونا و مشکلات آن، تیم نتوانست در رقابت‌های آسیا شرکت کند و امیدوارم سال آینده این اتفاق رقم بخورد.


قرارداد‌ها کم نشده است
او همچنین درباره قرارداد‌های بازیکنان در فصل جدید و اینکه آیا کاهشی در مبلغ قرارداد‌ها وجود داشته است یا خیر، گفت: قرارداد بازیکنان با کاهش روبه‌رو نبود، زیرا براساس قانون هرساله باید ۲۰ تا ۳۰ درصد به مبلغ فصل گذشته بازیکنان اضافه شود. به‌همین‌خاطر کرونا بر بحث قرارداد‌ها تأثیری نداشته، اما هنوز قرارداد‌ها به صورت رسمی به ثبت نرسیده است و منتظریم تا ظرفیت تیم تکمیل و همه بازیکنان کامل شوند. هندبالیست مشهدی اشتادسازه خاطرنشان کرد: به‌صورت فشرده و صبح و بعدازظهر تمرینات تیم برگزار می‌شود، متأسفانه زمان زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده و باید خودمان را همچون رقبا آماده لیگ کنیم. ماه گذشته قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال بانوان با ۸ تیم برگزار شد که تیم‌ها در ۲ گروه چهار‌تیمی قرعه‌کشی شدند. بازی‌های لیگ برتر بانوان به‌صورت رفت‌و‌برگشت و متمرکز و در چند مرحله انجام خواهد شد. از هر گروه ۲ تیم به جمع ٤ تیم برتر راه خواهند یافت. قرار بود مسابقات در نیمه نخست مهرماه برگزار شود که به‌دلیل ملاحظات به تعویق افتاد و هفته سوم مهرماه آغاز خواهد شد. چندی‌پیش نیز مجوز برگزاری مسابقات هندبال از‌سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش صادر شد. اشتادسازه در این فصل در مرحله مقدماتی با تیم‌های کربنات‌سدیم فیروزآباد، پرسپولیس بهبهان و فولاد‌مبارکه سپاهان هم‌گروه است که ۲ تیم فیروز‌آباد و بهبهان نخستین تجربه لیگ برتر را پیش‌رو دارند و در مقابل، اشتادسازه شناختی از این تیم‌ها هنوز ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->