حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

اشتادسازه برای لیگ برتر هندبال به‌خط شد

  • کد خبر: ۳۹۲۱۶
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
اشتادسازه برای لیگ برتر هندبال به‌خط شد
فدراسیون هندبال شرایط حضور تیم‌ها در لیگ برتر بانوان را اعلام کرد تا بدین‌ترتیب حالا مدعیان این لیگ برای جدال‌های تماشایی آماده شوند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اشتادسازه خراسان رضوی که فصل گذشته با اقتدار به عنوان قهرمانی دست یافت، چندی است که در تکاپوی آماده‌سازی برای فصل جدید است. خراسانی‌ها فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به سبب تردید‌های کرونایی از دست دادند، اما از همین حالا همچون فصل قبل مدعی اول و آخر فتح جامی هستند که سال گذشته به خانه بردند. اشتادسازه خراسان حتی قرار بود در لیگ برتر آقایان هم تیم‌داری کند و فرصت ایجاد‌شده توسط جوانان مشهدی و صعود به لیگ برتر، مدیران این باشگاه را وسوسه کرد تا به یاری هندبال مردان مشهد هم بیایند؛ اتفاقی که هنوز نه قطعی شده و نه لغو! با این همه علی‌الحساب بانوان مشهدی می‌توانند زیر پرچم باشگاه اشتادسازه به فتح دومین لیگ برتر هندبال کشور در فصل پیش‌رو امیدوار باشند.


علی‌الحساب پول و دیگر هیچ!

تاریخ جلسه هماهنگی و مبلغ ورودی لیگ برتر هندبال بانوان درحالی ازسوی فدراسیون اعلام شده است که به نظر می‌رسد در وهله اول مبلغ ورودی و ضمانت‌نامه حُسن انجام کار، مهم‌ترین عوامل برای فدراسیون‌نشینان است. براین‌اساس آخرین مهلت پرداخت ورودی سی‌میلیون‌تومانی برای بانوان تا پایان وقت اداری ۲۸ مرداد تعیین شده و فدراسیون‌نشینان مدعی‌اند این تاریخ قابل تمدید نیست. نکته جالب در مبلغ ورودی مسابقات، تفاوت آن با ورودی لیگ برتر آقایان است که آنجا حق ورودی تیم‌ها ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. بر اساس اعلام فدراسیون هندبال، تاریخ برگزاری جلسه هماهنگی با باشگاه‌های لیگ‌برتری ۵ شهریور تعیین و مقرر شد که نماینده باشگاه مربوطه و رئیس هیئت هندبال استان ساعت ۱۵ در تاریخ مذکور در محل فدراسیون حضور به هم برسانند.
 
همچنین تاریخ شروع لیگ برتر کشور در بخش بانوان ۴ مهر تعیین شد؛ البته در متن اعلامی فدراسیون آمده است این تاریخ قطعی نیست و منوط به اظهارنظر‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش و بسته به شرایط و وضعیت آتی است! یعنی باز هم ممکن است با افزایش پیک شیوع ویروس مرگ‌بار کرونا، شاهد به‌تعویق‌افتادن شروع مسابقات باشیم. نکته مهم دیگر شرایط اعلامی ازسوی فدراسیون برای تیم‌های متقاضی حضور در لیگ برتر هندبال بانوان است که آمده باشگاه مکلف است تضمین معاملات دولتی تا تاریخ ۲۹ مرداد مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (معادل ۲۵۰ میلیون تومان) تحت عنوان ضمانت‌نامه بانکی جهت حُسن انجام کار در وجه فدراسیون هندبال تسلیم کند.


تمرین برای مقابله با حریف فرضی!

تیم هندبال بانوان اشتادسازه به اذعان سرمربی‌اش بسته شده است و بازیکنان آماده شروع تمرینات پیش‌فصل هستند. این درحالی است که قرار است در جلسه پنجم شهریورماه درباره بسیاری از مسائل فدراسیون با حضور نمایندگان باشگاه‌ها تصمیم‌گیری شود؛ مسائلی ازجمله شیوه برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی و البته نحوه برگزاری اردو‌های تیم‌ها برای آماده‌سازی. با‌این‌همه چهارم مهر تاریخ شروع رقابت‌ها اعلام شده است! یعنی بانوان هندبالیست برای آمادگی باید کمتر از یک ماه با یکدیگر تمرین کنند! این‍که فاصله زمانی یک‌ماهه برای تمرینات بدن‌سازی و آمادگی فنی کافی است یا نه، مسئله‌ای است که باید کارشناسان هندبال به آن پاسخ دهند. نشمین شافعیان، سرمربی بانوان هندبالیست خراسانی، دراین‌باره می‌گوید: به نظر من اگر لیگ با یکی‌دو ماه تأخیر برگزار شود، بهتر است؛ چون مهرماه اوج شیوع آنفلوانزاست و امسال هم کرونا به آن اضافه می‌شود. وی می‌افزاید: هر زمان ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش مجوز شروع تمرینات را بدهد، کارمان را آغاز می‌کنیم.

تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد فصل گذشته توانست در لیگ هشت‌تیمی با اقتدار قهرمان شود و گفته می‌شود این فصل هم فدراسیون بنا دارد مسابقات را با حضور ۸ تیم برگزار کند. البته فصل قبل در میانه‌های راه ارشیاشید طرقبه و نفت‌و‌گاز گچساران از لیگ کنار گذاشته شدند و جدول نهایی با ۶ تیم بسته شد و باید منتظر نشست و دید در شرایط کرونایی این روز‌ها چند باشگاه برای حضور در مسابقات اعلام‌آمادگی می‌کنند؟ مسئله‌ای که فدراسیون هندبال هم از آن می‌ترسد و امیدوار است با وجود تمام مشکلات اقتصادی بخش خصوصی به یاری ورزش هندبال بیاید تا لیگ برتر در هر ۲ بخش بانوان و آقایان با قدرت برگزار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->