حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استارت تیم هندبال اشتادسازه تحت‌تأثیر وضعیت قرمز مشهد

  • کد خبر: ۳۸۳۵۰
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
استارت تیم هندبال اشتادسازه تحت‌تأثیر وضعیت قرمز مشهد
نماینده هندبال استان برای حضور در لیگ برتر هنوز اجازه تمرین کردن ندارد
به گزارش شهرآرانیوز؛ فدراسیون هندبال را می‌توان جزو اولین فدراسیون‌هایی دانست که برای شروع فصل جدید لیگ برتر برنامه‌ریزی خود را آغاز کرده و مهرماه را برای شروع لیگ بانوان در صورت مساعد‌بودن شرایط و کاهش شیوع ویروس در کشور انتخاب کرد. به‌دنبال همین خبر، تیم‌های مدعی فصل گذشته و حتی تیم‌های جدید، کار خود را برای بستن ترکیب و جذب بازیکن آغاز کرده‌اند. دراین‌بین البته شائبه‌هایی وجود داشت که اشتادسازه خراسان پس از انصراف از حضور در جام باشگاه‌های آسیا، به دلایل اقتصادی، قید حضور در لیگ را هم بزند؛ اما حضور دوباره سرمربی فصل قبل در مشهد و شروع به تغییر‌و‌تحول در تیم، نشان داد اشتادسازه بازهم به‌دنبال قهرمانی و سکو در فصل جدید است. اما در‌حالی‌که تیم بسته شده است، با توجه به وضعیت خراسان رضوی و شهر مشهد که از قرمز نیز فراتر رفته بود و از نظر تعداد مبتلایان به کرونا، بیشترین آمار را داشت، تمرینات این تیم نیز به تعویق افتاده است و گویا اجازه برگزاری تمرین ندارند. این در‌حالی است که در هفته‌های اخیر تیم فوتسال بانوان مشهد برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر در مشهد به تمرین گروهی و توپی می‌پرداخت.


تمرینات فقط انفرادی است

نشمین شافعیان که فصل پیش توانست این تیم را قهرمان لیگ و حتی آسیایی کند، درباره شروع تمرینات تیمش گفت: متأسفانه نمی‌توانیم تمرینات توپی داشته باشیم و بازیکنان به‌صورت انفرادی برنامه‌های بدن‌سازی را دنبال می‌کنند. سرمربی اشتادسازه ادامه داد: برای آغاز تمرینات آماده‌سازی منتظر اعلام سازمان لیگ فدراسیون و مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم؛ درحالی‌که شرایط برای همه ورزشکاران جهان به‌گونه‌ای مشابه است و هم‌اکنون در وضعیت خاصی هستیم.


فقط یک‌ماه برای آماده‌شدن فرصت داریم

او درباره تشکیل تیمش برای فصل جدید خاطرنشان کرد: حدود ۲ هفته قبل با بازیکنان تیم که ۷۰درصد آن را ترکیب سال گذشته تشکیل می‌دهد، قرارداد بستیم و ترکیب تیم کامل شد و باوجود آماده‌بودن شرایط تمرین، به‌خاطر سلامت بازیکنان و قطع زنجیره شیوع کرونا، برنامه‌های آماده‌سازی را آغاز نکرده‌ایم. سال گذشته تقریبا ۳ ماه پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر تمرینات را آغاز کردیم و با آمادگی کامل مقابل حریفان حاضر شدیم، اما امسال وضعیت تغییر کرده و هر زمان که برنامه مسابقات اعلام شود، تنها حدود یک ماه برای آماده‌سازی فرصت داریم. شافعیان درباره جای خالی تیم مشهد در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: با قهرمانی فصل پیش، جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردیم. مسئولان باشگاه با هدف حمایت از ورزش بانوان به‌ویژه در رشته هندبال قول حضور در این مسابقات را هم دادند، اما متأسفانه کرونا برگزاری پیکار‌های بین‌المللی را نیز لغو کرد، باوجود‌این باشگاه قرارداد فصل گذشته را کامل تسویه کرد و برای امسال هم ۲۰درصد افزایش مبلغ داشتیم. او افزود: باوجود شرایط بلاتکلیفی که هم‌اکنون در اجرای برنامه مسابقاتی وجود دارد، خوشبختانه کلاس‌های مربیگری و داوری از طریق فضای مجازی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و این رشته تعطیل نشده است.


مجوز تیم‌ها در اختیار استان‌هاست

اما دبیر فدراسیون شروع تمرینات را منوط به اجازه استان‌ها و مجوز آغاز لیگ را در دستان ستاد مقابله با کرونا می‌داند. حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال، درباره آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا مسابقات لیگ برتر مردان را از ۲۸شهریور و مسابقات بانوان را از چهارم مهرماه آغاز کنیم، اما آغاز مسابقات منوط به دریافت مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش است. برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است و منتظریم تا مجوز‌های لازم گرفته شود. البته هنوز هیچ تیمی اعلام آمادگی نکرده است. تیم‌ها تا تاریخ ۲۹مرداد زمان دارند تا مبلغ ورودی را پرداخت کرده و برای حضور در لیگ ثبت‌نام کنند. ۵شهریور نیز جلسه هماهنگی با تیم‌ها را با حضور نماینده باشگاه‌ها خواهیم داشت و قرعه‌کشی را در ۲ بخش بانوان و آقایان انجام می‌دهیم. او درباره تمرینات تیم‌های باشگاهی برای آغاز لیگ برتر گفت: آغاز تمرینات تیم‌های باشگاهی بستگی به وضعیت استان‌هایشان دارد. مدیر‌کل هر استان با توجه به اینکه وضعیت استان سفید، زرد یا قرمز است، باید دراین‌خصوص مجوز بدهد. مسابقات نیز در صورت شروع، با کمترین نفرات و بدون تماشاچی برگزار خواهد شد. عزتی درباره نحوه مسابقات لیگ برتر و رفت‌و‌برگشتی‌بودن آن در این شرایط گفت: دراین‌باره هنوز تصمیم‌گیری نشده است. روز قرعه‌کشی دراین‌زمینه تصمیم خواهیم گرفت. باید نظر باشگاه‌ها را بگیریم و برنامه‌های خود را نیز ارائه کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم. چیزی که منطقی‌تر باشد و بازیکنان و عوامل اجرایی کمتر آسیب ببینند، اجرا خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->