صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: بر اساس نظرسنجی انجام شده از نگاه ۴۰ درصد شهروندان، فضاسازی‌های شهر برای ماه محرم از سوی شهرداری، نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده از شهروندان، حدود ۴۷ درصد از پاسخ‌گویان، زیاد و خیلی زیاد به اکران‌های شهری مخصوص دهه اول محرم در شهر توجه داشته و حدود ۶۹ درصد نیز تناسب این فضاسازی‌های محیطی صورت گرفته با ایام محرم را زیاد دانسته بودند.
وی افزود: ۴۸ درصد از پاسخ‌گویان این نظرسنجی، تعداد بنر‌ها و تابلو‌های استفاده شده در سطح شهر برای ایام محرم را مناسب ارزیابی کرده و ۵۳ درصد از شهروندان نیز معتقد بودند این اکران‌های محیطی به‌خوبی توانسته‌اند حال و هوای محرم را در شهر ایجاد کنند.
رمضانی فرخد بیان کرد: حدود ۴۱ درصد از پاسخ‌گویان بر این عقیده بودند که فضاسازی‌های صورت گرفته توسط شهرداری در سال جاری برای ایام محرم، نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است. همچنین هشت درصد شهروندان از مسابقه کتاب‌خوانی مجازی و ۲۳ درصد نیز از تعزیه‌خوانی شهرداری در این ایام اطلاع داشتند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.