شهردار مشهد مقدس: پیام حضور مردم در مراسم تشییع شهدا، پیام همدلی و همراهی و انسجام مردم است  مراسم تشییع پیکر ۱۵ شهید حملات رژیم صهیونیستی فردا (جمعه ۶ تیر ۱۴۰۴) در مشهد برگزار می‌شود + اسامی شهدا طالبان: روزانه بیش از ۱۰ هزار مهاجر از مرز اسلام‌قلعه وارد افغانستان می‌شوند دیدار رئیس شورای عالی استان‌ها با خانواده شهیدان نظری در مشهد + عکس خدمت‌رسانی بیش از ۲۰۰ پاکبان حین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدان جنایات رژیم صهیونیستی، در مشهد ویژه‌برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه اول محرم ۱۴۰۴ خدمات‌رسانی رایگان خطوط مترو و اتوبوس در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، فردا (۶ تیر ۱۴۰۴) استفاده از ظرفیت تلویزیون‌های شهری برای اطلاع‌رسانی مراسم تشییع پیکر شهدای جنایات رژیم صهیونیستی در مشهد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی: فعالیت‌های استان، در زمان بحران هیچ‌گاه متوقف نشد وزیر امور خارجه آلمان: اکنون می‌توانیم به مسیر دیپلماسی بازگردیم دعوت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهیدان جنایات رژیم صهیونیستی قیمت افغانی به تومان و دلار، امروز (پنجشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۴) بسیج تمام امکانات شهرداری مشهد برای مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان جنایات رژیم صهیونیستی + فیلم کیفیت هوای مشهد امروز «بسیار ناسالم» است | منطقه هرات، منشأ گردوغبار امروز (۵ تیر ۱۴۰۴) فرماندار مشهد مقدس: مشکلی در تأمین کالا‌های اساسی برای ایام محرم در مشهد وجود ندارد بازرسی‌های فعلی کافی نیست | پایان رهاشدگی بازار کالا‌های اساسی فاز یک پارک جهان‌شهر مشهد با پیشرفت ۶۵ درصدی تا شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد طرح‌های فرهنگی مشهد برای جوانان | از کلاس‌های مهارت زندگی تا گسترش مسجدمحوری تشییع باشکوه پیکر شهدای حملات صهیونیستی در مشهد | جمعه؛ وداع با سرلشکر کاظمی و یارانش (۶ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۴۲۴۵۰
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: با انجام پژوهشی، میزان آگاهی و رضایت شهروندان و همچنان انتظار آنها از اقدامات مدیریت شهری سنجیده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: پژوهش سنجش میزان آگاهی و رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری مشهد با همکاری گروه افکارسنجی اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی خراسان رضوی انجام شد.

وی افزود: شهرداری به عنوان نهادی خدمت رسان به شهروندان، با توجه به فعالیت‌های زیاد خود، نیازمند اولویت بندی ارائه خدمات خود از نظر مردم است و کسب رضایت حداکثری مدیریت شهری از نگاه شهروندان، مستلزم نظام اولویت بندی خدمات منطبق با این اولویت بندی‌ها است.

رمضانی فرخد بیان کرد: به همین منظور، پژوهش حاضر به دنبال به دست آوردن یک نظام اولویت بندی از خدمات مدیریت شهری مبتنی بر نظر مردم، میزان آگاهی شهروندان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری و همچنین رسانه‌ها و شیوه‌های اطلاع یابی آنان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری است.

بیشترین آگاهی شهروندان از ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهرداری بوده است
وی اضافه کرد: بر اساس این پژوهش، بیشترین میزان آگاهی شهروندان با ۹۱.۲ درصد، مربوط به ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و آسفالت معابر و خیابان‌ها با ۹۰.۴ درصد، راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با ۸۸.۶ درصد، احداث خطوط اتوبوس تندرو با ۸۷.۴ درصد و افزایش ناوگان اتوبوسرانی با ۸۳.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حوزه مقایسه میزان انتظار شهروندان از پروژه‌های شهرداری، طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا، با نمره ۴.۴ از پنج، رتبه اول را داشته است و انتظارات بعدی شهروندان نیز با ۴.۳ نمره، شامل آسفالت معابر و خیابان‌ها و همچنین راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری بوده است.
 

راه اندازی خطوط قطار شهری،رتبه سوم رضایتمندی شهروندان از شهرداری

 

رمضانی فرخد تصریح کرد: بیشترین رضایتمندی شهروندان از پروژه‌های شهرداری از طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا با نمره ۴.۱ از پنج بوده است و راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با چهار نمره، ایجاد ایستگاه‌های استقبال از زائر با ۳.۹ نمره، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های تفریحی و ورزشی با ۳.۹ نمره و احداث سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی با ۳.۹ نمره در جایگاه‌های بعدی قرار داشت.
 

بیشترین کسب اطلاع شهروندان از اقدامات شهرداری از طریق تبلیغات محیطی بوده است


لازم به ذکر است؛ در این بخش از پژوهش، میانگین رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری بر حسب شیوه اطلاع رسانی سنجیده شده است. رتبه اول این بخش با ۴.۱ نمره به تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری، بنر‌ها و ... اختصاص دارد که توانسته است بیشترین رضایتمندی از پروژه‌های شهرداری را در شهروندان ایجاد کند و شبکه استانی سیما، فضای مجازی، مشاهده و روزنامه‌ها در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->