تصاویر مردان میدان مین، در مشهد اکران می‌شود تبریک شهردار مشهد مقدس به مناسبت عید سعید قربان (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) توضیحات مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در خصوص بدهی به صندوق توسعه ملی کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد پرداخت کامل معوقات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری مشهد افزایش ساعات سرویس‌دهی خط ۳ قطار شهری مشهد در روز عرفه (۱۵خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پی جان‌باختن پاکبان مشهدی آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی مشهد هم‌زمان با سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، قیام ۱۵خرداد و برگزاری دعای عرفه ۱۴۰۴ بی‌احتیاطی راننده منجر به فوت یک پاکبان مشهدی در پیاده‌رو شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت شهردار مشهد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد امضای تفاهم نامه تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار خاص در مشهد «نهضت آسفالت» در مشهد | تحقق ۴ میلیون مترمربع روکش معابر تا پایان خرداد ۱۴۰۴ پیگیری تأمین منابع مالی در قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع شهری مشهد حسامی: از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای روشنگری درباره جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز‌های عرفه و عید سعید قربان (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴) محدودیت‌های ترافیکی مراسمات دعای عرفه و نماز عید قربان ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد کدام مراکز معاینه فنی در مشهد، ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ فعال هستند؟ دستگاه حفار خط سه مترو مشهد در نزدیکی ایستگاه امامیه قرار دارد مشهد، پیشتاز توسعه مسیر‌های دوچرخه‌سواری در کشور با ۲۲۰ کیلومتر زیرساخت بازگشت تیم ملی دوومیدانی به کشور در غیاب حاشیه‌سازان وضعیت عارف آقاسی مشخص شد
سرخط خبرها

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۴۲۴۵۰
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: با انجام پژوهشی، میزان آگاهی و رضایت شهروندان و همچنان انتظار آنها از اقدامات مدیریت شهری سنجیده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: پژوهش سنجش میزان آگاهی و رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری مشهد با همکاری گروه افکارسنجی اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی خراسان رضوی انجام شد.

وی افزود: شهرداری به عنوان نهادی خدمت رسان به شهروندان، با توجه به فعالیت‌های زیاد خود، نیازمند اولویت بندی ارائه خدمات خود از نظر مردم است و کسب رضایت حداکثری مدیریت شهری از نگاه شهروندان، مستلزم نظام اولویت بندی خدمات منطبق با این اولویت بندی‌ها است.

رمضانی فرخد بیان کرد: به همین منظور، پژوهش حاضر به دنبال به دست آوردن یک نظام اولویت بندی از خدمات مدیریت شهری مبتنی بر نظر مردم، میزان آگاهی شهروندان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری و همچنین رسانه‌ها و شیوه‌های اطلاع یابی آنان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری است.

بیشترین آگاهی شهروندان از ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهرداری بوده است
وی اضافه کرد: بر اساس این پژوهش، بیشترین میزان آگاهی شهروندان با ۹۱.۲ درصد، مربوط به ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و آسفالت معابر و خیابان‌ها با ۹۰.۴ درصد، راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با ۸۸.۶ درصد، احداث خطوط اتوبوس تندرو با ۸۷.۴ درصد و افزایش ناوگان اتوبوسرانی با ۸۳.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حوزه مقایسه میزان انتظار شهروندان از پروژه‌های شهرداری، طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا، با نمره ۴.۴ از پنج، رتبه اول را داشته است و انتظارات بعدی شهروندان نیز با ۴.۳ نمره، شامل آسفالت معابر و خیابان‌ها و همچنین راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری بوده است.
 

راه اندازی خطوط قطار شهری،رتبه سوم رضایتمندی شهروندان از شهرداری

 

رمضانی فرخد تصریح کرد: بیشترین رضایتمندی شهروندان از پروژه‌های شهرداری از طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا با نمره ۴.۱ از پنج بوده است و راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با چهار نمره، ایجاد ایستگاه‌های استقبال از زائر با ۳.۹ نمره، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های تفریحی و ورزشی با ۳.۹ نمره و احداث سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی با ۳.۹ نمره در جایگاه‌های بعدی قرار داشت.
 

بیشترین کسب اطلاع شهروندان از اقدامات شهرداری از طریق تبلیغات محیطی بوده است


لازم به ذکر است؛ در این بخش از پژوهش، میانگین رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری بر حسب شیوه اطلاع رسانی سنجیده شده است. رتبه اول این بخش با ۴.۱ نمره به تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری، بنر‌ها و ... اختصاص دارد که توانسته است بیشترین رضایتمندی از پروژه‌های شهرداری را در شهروندان ایجاد کند و شبکه استانی سیما، فضای مجازی، مشاهده و روزنامه‌ها در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->