صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«جیگی جیگی ننه خانم» بر صحنه تئاتر مشهد

  • کد خبر: ۶۹۶۶۲
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
تئاتر «جیگی جیگی ننه خانم» به نویسندگی و کارگردانی محمد برومند در مشهد اجرا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - تئاتر «جیگی جیگی ننه خانم» به نویسندگی و کارگردانی محمد برومند در مشهد اجرا می‌شود. آوازخوانی، نوازندگی، بازیگری و هنرنمایی «جیگی جیگی ننه خانم» که در دهه سی و چهل در مشهد می‌زیست در یاد و ذهن مردم ماندگار است. استادان و هنرمندان بزرگی همچون داوود و رضا کیانیان، محمد مطیع، رضاصابری، امیر قویدل، رضا رضاپور، رضا جوان و... شاهد هنرنمایی او بوده و از جیگی جیگی به نیکی یاد کرده‌اند که بخشی از خاطره بازی آن‌ها در این نمایش تماشایی شده‌است.

 

برومند بعد از نگارش کتاب «مطرب عشق» و ساخت فیلم مستند «دایره قسمت» که به صورت پژوهشی و تحقیقاتی به زندگی و مرگ این هنرمند خراسانی پرداخته اکنون در این نمایش به زندگی او می‌پردازد و با نگاهی آزاد، پرده از رخ دغدغه‌ها و عشق و آرزو‌های جیگی جیگی برمی‌دارد. جواد محمدزاده، سعیده امین‌زاده، کریم جشنی، عطا رحمتی، سارا مروی‌نیا، عباس بهرامی و مائده چنارانی از جمله بازیگران این نمایش و عباس بهرامی و مهرسا مهرآفرید، دستیاران کارگردان و رضا سلیمان‌نوری مدیر روابط عمومی تئاتر «جیگی جیگی ننه خانم» هستند.

 

تئاتر «جیگی جیگی ننه خانم» از ۱۸ خرداد در ۲ سیانس ۱۸ و ۲۰ همه‌روزه در پردیس هنر اردیبهشت در بولوار وکیل‌آباد بولوار باهنر، باهنر ۵ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای رزرو و خرید بلیت می‌توانند از طریق سامانه گیشات اقدام کنند.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.