صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پروانه نمایش فیلم «شیشلیک»، آخرین ساخته محمدحسین مهدویان که سال گذشته در جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر رونمایی شد، دو روز قبل صادر شده است. آیا فیلم مهدویان برای اکران پاییزی آماده می‌شود؟

به گزارش شهرآرانیوز - هنوز چندروز از پایان پخش سریال «زخم کاری» نگذشته و همچنان اکران فیلم «درخت گردو» ادامه دارد که محمدحسین مهدویان یک فیلم دیگر در صف اکران دارد. فیلم «شیشلیک» که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر اکران شد، نوشته امیر مهدی ژوله و اولین کمدی مهدویان با نگاهی انتقادی به مسائل اجتماعی است. در این فیلم رضا عطاران، پژمان جمشیدی، جمشید هاشم‌پور، ژاله صامتی، وحید رهبانی، مه‌لقا باقری و عباس جمشیدی بازی کرده‌اند.

 

نگاهی به فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان| فیلمی گیشه‌پسند

 

براساس خبرها پروانه نمایش فیلم «شیشلیک» به تازگی صادر شده است و احتمالا در پاییز و پیش از شروع جشنواره فجر روی پرده سینماها خواهد رفت. پخش «شیشلیک» برعهده شرکت فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی است و طبق پیگیری‌ها قرار بر این است که فیلم امسال اکران شود. 

 

«شیشلیک» در جشنواره دچار ممیزی‌های فراوان شد و مهدویان ابراز امیدواری کرده بود که این ممیزی‌ها در اکران عمومی بیشتر نشود. باید دید فیلم آخر مهدویان دچار ممیزی‌های تازه می‌شود یا به همان شکل روی پرده می‌رود.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.