اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

«درخت گردو» همچنان به دنبال «دینامیت» در جدول فروش سینماها

  • کد خبر: ۸۱۱۱۸
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
«درخت گردو» همچنان به دنبال «دینامیت» در جدول فروش سینماها
«دینامیت» و «درخت گردو» همچنان پیشتاز جدول فروش سینماها هستند و فیلم‌های دیگر چندان نتوانسته‌اند فروش خوبی داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز - «درخت گردو» محمدحسین مهدویان در میزان فروش هفتگی با اختلاف اندک بعد از «دینامیت» بیشترین فروش گیشه در میان ۵ فیلم بالای جدول فروش را داشته است.

فیلم «دینامیت» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی که در ۶۰ روز گذشته صدر نشین گیشه بوده، تا کنون رقم یازده میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را ثبت کرده است. «دینامیت» در هفته گذشته یک میلیارد تومان فروش داشت و با اختلاف ۶۰۰ میلیون تومانی از «درخت گردو» همچنان صدرنشین جدول فروش باقی ماند. 

دینامیت به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان، با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، زیبا کرمعلی و میرطاهر مظلومی در سال ۱۳۹۸ تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که با نقل مکان کردن دو جوان دانشجو به ساختمانی با همسایه‌های متفاوت، چالش‌ها و مشکلاتی پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد.

پس از «دینامیت» فیلم سینمایی «درخت گردو» محمدحسین مهدویان قرار دارد که ۱۹ روز از شروع اکرانش می‌گذرد. این فیلم در هفته گذشته، فروش ۴۶۸ میلیون تومانی را برای خود ثبت کرد و با کاهش فروش هفتگی ۲۰ میلیون تومانی، توانست در مدت ۱۹ روز، فروش یک میلیارد و ۱۳۰میلیون تومانی داشته باشد.  

در جایگاه آخر جدول فروش هم فیلم «قصه عشق پدرم» با کارگردانی محمدرضا ورزی قرار دارد. این فیلم که اکران خود را از ابتدای مرداد آغاز کرده است، در هفته گذشته فروش یک میلیون تومانی را تجربه کرد. این فیلم در مجموع ۳۲ میلیون تومان را در گیشه به نام خود ثبت کرده است.

به نظر می‌رسد بعد از سرعت‌گرفتن واکسیناسیون، فیلم‌های دیگری هم به جدول اکران اضافه شوند و سینماها رونق بیشتری داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->