صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از تشدید نظارت‌ها بر خودرو‌های شهر مشهد با فرارسیدن فصل سرما و کاهش کیفیت هوا در این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از تشدید نظارت‌ها بر خودرو‌های شهر مشهد با فرارسیدن فصل سرما و کاهش کیفیت هوا در این کلان‌شهر خبر داد.

مهدی یعقوبی افزود: در راستای حفظ سلامت زائران و مجاوران حضرت رضا (ع)، با شروع فصل سرما و کاهش کیفیت هوا، مدیریت‌شهری با همراهی معاونت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب خراسان‌رضوی از رفت‌وآمد خودرو‌های دودزا و بدون معاینه فنی در کلان‌شهر مشهد جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در این راستا روزانه ۸گروه گشت سامان‌دهی و مدیریت آلاینده‌های زیست‌محیطی با عنوان «سمام» در شهر به‌صورت فعال حضور دارند تا از رفت‌وآمد خودرو‌های دودزا جلوگیری کنند.

یعقوبی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۵۰۰ خودروی دودزا در این کلان‌شهر شناسایی شده که آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از ۵۲درصد آن‌ها شامل خودرو‌هایی است که بدون معاینه فنی بوده‌اند و پس از رفع نقص مشکل دودزایی آن‌ها نیز برطرف شده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور تأمین سلامت عمومی جامعه، از همه شهروندان تقاضا می‌شود همکاری کنند و در صورت مشاهده هر نوع خودروی دودزا، با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و موارد را اعلام کنند.

معاون شهردار مشهد افزود: با هدف افزایش فعالیت‌های مراقبتی، تدابیری برای فعالیت پروژه‌های عمرانی نیز اندیشیده شده است و در روز‌های گذشته دستورالعمل کاهش یا جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی تشدیدکننده آلودگی هوا توسط اداره محیط‌زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد تدوین و به کارفرمایان این پروژه‌ها ابلاغ شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.