صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور، می‌توانید به‌راحتی از روبه‌رو شدن با این مشکل راحت شوید و همه رمز‌های عبورتان را در یک برنامه در اختیار داشته باشید. در این مطلب، با تعدادی از برنامه‌های موبایلی مدیریت پسورد و قابلیت‌های هرکدام بیشتر آشنا می‌شویم.

به گزارش شهرآرانیوز - همه ما در شبکه‌های اجتماعی مختلف و سایت‌های متنوعی عضو هستیم و در هرکدام از آن‌ها یک حساب کاربری و رمز عبور داریم. همین موضوع باعث شده است مدیریت و به خاطر سپردن رمز عبور‌های مختلف بعضی وقت‌ها به مشکلی برایمان تبدیل شود. برای خیلی افراد پیش آمده است که رمز عبور کارت یا یک حساب کاربری خاص را فراموش کنند و ساعت‌ها درگیر به یاد آوردن آن شده باشند.

اما با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور، می‌توانید به‌راحتی از روبه‌رو شدن با این مشکل راحت شوید و همه رمز‌های عبورتان را در یک برنامه در اختیار داشته باشید. در این مطلب، با تعدادی از برنامه‌های موبایلی مدیریت پسورد و قابلیت‌های هرکدام بیشتر آشنا می‌شویم.

LastPass

برنامه LastPass یکی از بهترین اپلیکیشن‌های حوزه مدیریت رمز است که محیط کاربری دوستانه آن باعث شده است استفاده از LastPass بسیار ساده و سریع باشد. با وجود همه محدودیت‌های مختلفی که در نسخه رایگان این برنامه وجود دارد، هم‌چنان این نسخه از آن می‌تواند بیشتر نیاز‌های شما را برطرف کند. یکی از مهم‌ترین امکانات این برنامه، احراز هویت دومرحله‌ای است که می‌تواند خیال شما را از در امان ماندن رمز‌ها و هک نشدن حساب‌های کاربری‌تان راحت کند.


Keeper

امنیت بالا، مهم‌ترین خواسته ما از یک اپلیکیشن مدیریت رمز می‌باشد که خوشبختانه Keeper در این زمینه جزو بهترین‌هاست و کمتر اپلیکیشنی چنین امنیت فوق‌العاده‌ای دارد. شما می‌توانید با سیستم تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت یا رمز‌های معمولی وارد اپلیکیشن شوید یا از چند روش به صورت هم‌زمان استفاده کنید تا به‌هیچ‌وجه کسی غیر از خودتان نتواند وارد این اپلیکیشن شود.


Dashlane

اپلیکیشن Dashlane طراحی‌ای فوق‌العاده با محیط کاربری‌ای بسیار روان دارد که علاوه بر همه این نکات مثبت، دارای امنیت قابل‌قبولی نیز هست. نسخه رایگان این اپلیکیشن تا ۵۰ عدد رمز را پشتیبانی می‌کند و اگر فکر می‌کنید که این تعداد برایتان کم است یا دلتان می‌خواهد همه امکانات را در اختیار داشته باشید، باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید. در این برنامه هم مانند بیشتر اپلیکیشن‌های مدیریت رمز، می‌توانید با استفاده از سیستم تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت یا رمز‌های معمولی از اطلاعات خود مراقبت کنید.


۱ Password

اپلیکیشن Password ۱ یکی از بهترین‌های حوزه مدیریت رمز است و امکاناتی را در خود جای داده است که شاید در هیچ اپلیکیشنی آن‌ها را کنار هم پیدا نکنید. یکی از این امکانات جذاب این برنامه، حالت سفر یا Travel Mode است که با استفاده از آن می‌توانید بعضی از داده‌های ضرور و محرمانه خودتان را برای مدتی پاک و مشخص کنید که در چه تاریخی این اطلاعات دوباره به حساب شما بازگردد. اپلیکیشن Password ۱ به طور مستقیم به مرورگر شما متصل خواهد شد و بسیاری از رمز‌های شما را به طور پیش‌فرض ذخیره می‌کند. پس دیگر نیازی ندارید به صورت دستی رمز‌ها را ذخیره و مدیریت کنید.


RoboForm

اپلیکیشن RoboForm بسیار سبک و کار با آن بسیار ساده است که برای کاربران ناآشنا با زبان انگلیسی، فوق‌العاده است. البته امکانات این برنامه در مقایسه با سایر رقبا محدودتر است و المان‌های خاصی در آن دیده نمی‌شود. همان سیستم امنیتی معمولی با احراز هویت دومرحله‌ای و چندین امکانات دیگر که در همه اپلیکیشن‌های مدیریت رمز حضور دارند. اما اگر به‌دنبال یک اپلیکیشن ساده و سریع می‌گردید، این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.