«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

آشنایی با برخی اپلیکیشن‌های محبوب این روز‌ها

  • کد خبر: ۷۴۱۵۱
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
آشنایی با برخی اپلیکیشن‌های محبوب این روز‌ها
اکنون کووید ۱۹ در حال مهار است و به‌تدریج با افزایش واکسیناسیون و رعایت دستور‌های بهداشتی، کاربران وقت بیشتری را بیرون از منزل سپری می‌کنند. اگر از ماندن در خانه خسته شده‌اید و می‌خواهید در تعطیلات تابستانی و گشت‌وگذار در بیرون از منزل، کودکان خود را نیز همراه کنید، در ادامه می‌توانید با برخی اپلیکیشن‌های محبوب این روز‌ها بیشتر آشنا شوید.

عادل نجفی | شهرآرانیوز - براساس برآوردها، درآمد‌های صنعت بازی و سرگرمی تا پایان سال جاری میلادی به ۱۷۵ میلیارد دلار می‌رسد که در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش یک‌درصدی خواهد بود. در همین شرایط، تعداد بازیکنان با افزایش نسبی در سراسر جهان به ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون گیمر می‌رسد. شاید جالب‌ترین نکته در گزارش‌های سال ۲۰۲۱ صنعت سرگرمی‌های دیجیتال همین روند کاهشی باشد که برای اولین بار ثبت می‌شود.


اکنون کووید ۱۹ در حال مهار است و به‌تدریج با افزایش واکسیناسیون و رعایت دستور‌های بهداشتی، کاربران وقت بیشتری را بیرون از منزل سپری می‌کنند. اگر از ماندن در خانه خسته شده‌اید و می‌خواهید در تعطیلات تابستانی و گشت‌وگذار در بیرون از منزل، کودکان خود را نیز همراه کنید، در ادامه می‌توانید با برخی اپلیکیشن‌های محبوب این روز‌ها بیشتر آشنا شوید.


نکاتی درباره اپ‌های تفریحی

اپلیکیشن‌ها و بازی‌های متنوعی برای تفریح در بیرون از منزل طراحی شده‌اند. به طور کلی اپلیکیشن‌های اکتشافی، طبیعی و بازی‌ها در این گروه قرار می‌گیرند. بازی‌هایی که با واقعیت افزوده تلفیق شده‌اند می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند و هم‌زمان درباره محیط اطراف به شما آموزش بدهند. پیش از شروع بازی حتما به محیط اطراف خود دقت کنید. کوچه و خیابان یا بوستان و کوه در عین امنیت می‌توانند به دلیل سرگرمی شما با تلفن همراه بسیار خطرناک باشند. اگر برای بازی باید از موقعیت‌یاب (GPS) استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که مصرف اینترنت شما نیز دوچندان خواهد بود. پس مراقب هزینه‌ها باشید.


اپلیکیشن‌های محبوب

طراحان بازی و فعالان دنیای سرگرمی برای لحظه‌های مختلف شما برنامه‌ریزی کرده‌اند تا شما را به خود مشغول کنند. یکی از این حوزه‌ها صنایع بازی و سرگرمی با کاربری‌های دوگانه هستند. اگر می‌خواهید فرزندان خود را در این تابستان بالأخره از اتاق خواب بیرون بیاورید، معرفی اپلیکیشن‌ها را در ادامه دنبال کنید.


مایل‌های خیریه

اپلیکیشن مایل‌های خیریه (Charity Miles) بر اساس تعداد گام‌ها و در واقع مسافتی که کاربران آن طی می‌کنند به خیریه‌ها کمک می‌کند. شما می‌توانید براساس علاقه‌مندی خود خیریه مدنظر را انتخاب کنید و کودک شما برای هر ۱۶۰۰ متر دوچرخه‌سواری ۱۰ سنت و پیاده‌روی ۲۵ سنت کسب کند. هم‌چنین می‌توانید با تشکیل تیم، با یکدیگر به رقابت بپردازید. این اپلیکیشن نه‌تن‌ها کودکان را به رقابت سالم دعوت بلکه آنان را برای یک دلیل انسان‌دوستانه به فعالیت تشویق می‌کند.


اسنپ‌برگ

اپلیکیشن Leafsnap مخصوص گوشی‌های آیفون طراحی شده است که با استفاده از فناوری تشخیص چهره به شناسایی ویژگی‌های ظاهری و ضمنی درختان می‌پردازد. این اپلیکیشن که توسط پژوهشگران دانشگاه کلمبیا طراحی شده است به کودکان درباره محیط زیست اطرافشان اطلاعات فراوانی می‌دهد و به آن‌ها امکان تهیه آلبومی از درختان و گل‌های محیط اطرافشان را می‌دهد.


دانلود از گوگل‌پلی

دانلود از اپل‌استور

 

پیاده‌روی با ستارگان

اگر فرزندی سربه‌هوا دارید که از شما مرتب درباره آسمان و ستارگان می‌پرسد، با اپلیکیشن Star Walk می‌توانید دنیای نجوم را به او معرفی کنید. در این اپلیکیشن تصاویر رنگی و باکیفیتی از فضا با روایتگری به زبان کودکان ارائه شده است. آشنایی با منظومه خورشیدی از طریق نمایش کارتون‌های هیجان‌انگیز و بازی‌ها از بخش‌های این اپلیکیشن است.


دانلود از گوگل‌پلی

دانلود از اپل استور

 

راهنمای پرندگان

کودکان به حیوانات به‌ویژه پرندگان علاقه‌مند هستند. با استفاده از اپلیکیشن Birds Eye Finding Guid روی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل می‌توانید ۱۰۰ نوع از گونه‌های مشهوری را که در محیط‌های شهری در سراسر جهان بیشتر دیده می‌شوند به کودک خود معرفی کنید. کودک می‌تواند با گردش در خیابان‌ها، محل‌های حضور پرندگان را روی نرم‌افزار ثبت کند و با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

 

دانلود از گوگل‌پلی

دانلود از اپل استور

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->