معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

برنامه‌های موبایلی که می‌توانند آرامش را به کاربران هدیه دهند

  • کد خبر: ۹۴۶۶۶
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
برنامه‌های موبایلی که می‌توانند آرامش را به کاربران هدیه دهند
پیاده‌روی، گردش یا خواندن کتاب می‌تواند به آرامش ذهنی ما کمک کند، اما اگر زمان کافی برای انجامشان ندارید، اپلیکیشن‌های موبایلی‌ای هستند که می‌توانند در این حوزه به کمک شما بیایند.

به گزارش شهرآرانیوز - در میان همه اضطراب‌های روزانه و تنش‌های روحی مختلفی که همه ما کم و زیاد درگیر آن هستیم، گاهی نیاز داریم مدتی از روز را به کاری اختصاص دهیم که آرامش ذهنی را به ما برگرداند. پیاده‌روی، گردش یا خواندن کتاب می‌تواند در این مسیر به ما کمک کند، اما اگر زمان کافی برای انجامشان ندارید، اپلیکیشن‌های موبایلی‌ای هستند که می‌توانند در این حوزه به کمک شما بیایند.

برنامه‌های موبایلی که می‌توانند آرامش را به کاربرانش هدیه دهندStress Tracker

این برنامه با همکاری گروهی از روان‌شناس‌ها و پژوهشگران و با استفاده از رفتاردرمانی ادراکی ساخته شده است. این نرم‌افزار استرس‌های شما را تشخیص و به شما امید می‌دهد برخی از فشار‌های روزانه خود را کاهش دهید.
این نرم‌افزار می‌تواند حالت‌ها و تنش‌های روحی کاربر و دلایل ایجاد پرخاشگری و عصبانیت در او را ردیابی کند و تشخیص دهد. با تشخیص این لحظه‌ها، بهتر می‌توانید با شرایط اضطراب‌زا کنار بیایید یا از همه بهتر، از آن‌ها پیش‌گیری کنید. از موارد جالب این اپلیکیشن باید به تحقیق و کارشناسی زیادی که برای طراحی آن صورت گرفته است اشاره کرد.


برنامه‌های موبایلی که می‌توانند آرامش را به کاربرانش هدیه دهندMindMeister

اگر افکاری درهم و آشفته دارید، MindMeister کمک می‌کند آن‌ها را سازمان‌دهی و افکار جدید را به راحتی تولید و اولویت‌بندی کنید. بر اساس پوسته‌ها، استایل‌ها، رنگ‌ها و آیکون‌های جدید می‌توان این تصورات ذهنی را به فرمی بصری و قابل مشاهده درآورد. برای ایجاد نقشه‌ای از ذهن خود، امکان کمک گرفتن از دیگر کاربران به صورت آنلاین فراهم است. در این برنامه می‌توانید نقشه‌های ایجادشده را به صورت پی‌دی‌اف یا یک تصویر PNG دریافت کنید.


برنامه‌های موبایلی که می‌توانند آرامش را به کاربرانش هدیه دهندCalm

برخی افراد در صورت وجود هر صدایی در محیط اطراف، تمرکزشان را از دست می‌دهند. اگر شما هم از این دسته هستید و به دنبال یک اپلیکیشن آرامش بخش متفاوت هستید، Calm یک انتخاب مناسب است. آموزش‌هایی برای یادگیری روش‌های مدیتیشن داخل اپلیکیشن وجود داشته و نیازی به گشت‌زدن در وب برای فراگرفتن آن‌ها وجود ندارد. طول این آموزش‌ها از ۳ تا ۲۵ دقیقه متغیر است. هم‌چنین این برنامه مطالبی نیز درباره مدیریت استرس، خوشحالی، شکرگزاری، یافتن اعتمادبه‌نفس، چگونگی بخشیدن و دیگر موارد در اختیارتان قرار می‌دهد.


برنامه‌های موبایلی که می‌توانند آرامش را به کاربرانش هدیه دهندHeadspace

اگر به دنبال یادگیری و اجرای روش‌های ذهن‌آگاهی یا مدیتیشن تحت کنترل هستید، حتما برنامه Headspace را نصب کنید. در این برنامه، آموزش‌هایی قرار گرفته است تا مفاهیم پایه‌ای را یاد بگیرید. برای استراحتی کوتاه در محل کار یا حین انجام هر عمل دیگر، جلسه‌های مدیتیشن ۲ تا ۳ دقیقه‌ای در برنامه قرار داده شده‌اند. جلسه‌هایی خاص با هدف کمک به کاربران در شرایط فوق‌العاده مثل ترسیدن، داشتن اضطراب و درگیر شدن با استرس از دیگر بخش‌های مفید این برنامه به شمار می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->