کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت زمان

  • کد خبر: ۹۳۷۶۹
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت زمان
امروز که همه ما به تلفن‌های هوشمند دسترسی داریم، می‌توانیم مدیریت زمان را به کمک اپلیکیشن‌های مدیریت زمان انجام دهیم. برنامه‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که در این مطلب به برخی از بهترین گزینه‌ها می‌پردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز - در دنیای شلوغ امروز و در شرایطی که همه ما به غیر از تمام مشغله‌های کاری و شخصی، ساعت‌های زیادی از روز را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی سرگرم هستیم، مدیریت زمان و پیدا کردن زمان کافی برای انجام کار‌های مهم گاهی برایمان به چالشی دشوار تبدیل می‌شود. در گذشته یکی از راهکار‌های مدیریت زمان، داشتن یک دفترچه و یادداشت کردن کار‌های ضرور در آن بود. اما امروز که همه ما به تلفن‌های هوشمند دسترسی داریم، می‌توانیم این کار را به کمک اپلیکیشن‌های مدیریت زمان انجام دهیم. برنامه‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که در این مطلب به برخی از بهترین گزینه‌ها می‌پردازیم.

راهکار‌های دیجیتال مدیریت زمانRescue Time

برنامه Rescue Time مانند یک نیروی کمکی برای شما عمل می‌کند و بدون کاهش سرعت فعالیت شما در سیستم، بی سر و صدا در پس‌زمینه مشغول می‌شود و وقت صرف‌شده برای هر فعالیت را به طور دقیق ثبت می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، به‌سادگی از عادات روزانه‌تان در دنیای دیجیتال و زمانی که به هر کاری اختصاص می‌دهید آگاه می‌شوید.

برنامه مدیریت زمان Rescue Time همه فعالیت‌های آنلاین شما را دسته‌بندی و گزارشی ساده، اما گویا را برای شما آماده می‌کند تا بدانید دقیقا چه زمانی را صرف شبکه‌های اجتماعی، دنبال کردن اخبار یا تفریح و سرگرمی کرده‌اید. در نهایت این نرم‌افزار به شما می‌گوید چه فعالیت‌هایی زمان شما را تلف می‌کنند. با تهیه اشتراک این برنامه می‌توانید برای نرم‌افزار مشخص کنید از ورودتان به برخی سایت‌ها جلوگیری کند یا برای برخی فعالیت‌ها اعلام هشدار را فعال کنید و در نتیجه وقت بیشتری را با تمرکز بیشتر در جهت دستیابی به هدف اصلی‌تان اختصاص دهید.

راهکار‌های دیجیتال مدیریت زمانRemember The Milk

نصب برنامه Remember The Milk برای افراد پرمشغله که به اولویت‌بندی کار‌های روزانه و یادآوری انجام آن فعالیت‌ها در زمان مشخص نیاز دارند بسیار کاربردی است. شما وظایف و برنامه‌های روزانه خودتان را مشخص می‌کنید و سیستم یادآور اپلیکیشن، با استفاده از ایمیل، توییتر، نوتیفیکیشن‌بار یا حتی پیامک، یادآوری را در زمان مقرر برای شما ارسال می‌کند.

چون این برنامه به سرور‌های ابری متصل است، هر زمانی بخواهید، با استفاده از وب‌سایت این اپلیکیشن به همه فهرست‌ها و یادداشت‌برداری‌هایتان دسترسی دارید. امکان تهیه فهرستی نامحدود از کارها، استفاده از برچسب‌های رنگی برای مشخص کردن اولویت‌ها، امکان استفاده از برگه‌های کوچک نوت‌برداری و هم‌چنین امکان به اشتراک گذاشتن لیست‌ها و دسترسی و ضمیمه کردن فایل‌ها در گوگل‌درایو یا دراپ‌باکس از دیگر مزایای این برنامه به شمار می‌رود.

راهکار‌های دیجیتال مدیریت زمانToggle

نرم‌افزار مدیریت زمان Toggle با محیط کاربری بسیار ساده و طراحی زیبا و در عین حال عملکرد رضایت‌بخشی که ارائه می‌دهد، محبوبیت زیادی در میان کاربران به دست آورده است. فعالیت‌های مختلف را برای نرم‌افزار تعریف می‌کنید و با تعیین زمانی که به آن اختصاص داده‌اید، گزارش‌ها و نمودار‌های مفیدی را با هدف بررسی چگونگی سپری کردن زمانتان دریافت می‌کنید. یکی از مزایای این اپلیکیشن، امکان اضافه کردن افراد و انجام کار گروهی است.

به این ترتیب که اگر به صورت گروهی مشغول انجام پروژه‌ای هستید، همه شما می‌توانید زمان صرف‌شده برای پیش برد یک پروژه مشترک را ثبت کنید. اگر دستمزد ساعتی برای انجام یک فعالیت دریافت می‌کنید، میزان دستمزد ساعتی را در Toggle ثبت می‌کنید تا حقوق دریافتی را بر اساس ساعت کاری برای شما محاسبه کند. تگ یا همان برچسب هم یکی دیگر از امکانات جالب این اپلیکیشن است. مثلا اگر مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستید، می‌توانید با ثبت ۲ برچسب #اسپیکینگ و #رایتینگ، ببینید چه مقدار زمان را در طول هر روز به هرکدام از این مهارت‌ها اختصاص داده‌اید.

راهکار‌های دیجیتال مدیریت زمانEver note

با نصب نرم‌افزار Ever note یک دفترچه یادداشت دیجیتال در اختیار دارید که شما را مجهز به یک حافظه خارجی قوی می‌کند. هدف اصلی این اپلیکیشن به‌خاطرسپاری و یادآوری اطلاعات مختلف است. اما در حال حاضر شما می‌توانید هر گونه اطلاعاتی را که می‌خواهید ثبت و نگهداری شود تا شاید روزی به آن نیاز داشته باشید، در این اپلیکیشن ذخیره کنید. این اطلاعات می‌تواند یادداشت‌های روزانه، عکس، فایل صوتی ضبط‌شده، فیلم و هر نوع فایل دیگری باشد. امکان ایجاد فهرست انجام برنامه کاری هم در این اپلیکیشن وجود دارد. هم‌چنین می‌توانید، برنامه Ever note را با Remember The Milk لینک کرده و مدیریت زمانتان را به طور کامل در دست بگیرید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->