هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

برنامه‌هایی برای ذخیره پست‌های اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۰۱۵۵۳
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
برنامه‌هایی برای ذخیره پست‌های اینستاگرام
با کمک برنامه‌هایی می‌توانید پست‌هایی را که در اینستاگرام می‌بینید به‌راحتی در حافظه گوشی خود ذخیره کنید. در این مطلب با چند نمونه از این اپلیکیشن‌ها آشنا می‌شویم.

به گزارش شهرآرانیوز - شبکه اجتماعی اینستاگرام را باید یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایران و دنیا نامید، برنامه‌ای مبتنی بر اشتراک عکس و ویدئو‌های کوتاه که کاربران فراوانی در کشورمان دارد. اما اگر از این برنامه استفاده می‌کنید، احتمالا با محدودیت این برنامه در ذخیره کردن پست‌ها آشنایی دارید. در اینستاگرام هیچ گزینه‌ای برای اینکه بتوانید ویدئو یا عکس‌های پست‌شده را در موبایلتان ذخیره کنید وجود ندارد، اما برای دور زدن این محدودیت اپلیکیشن‌هایی ایجاد شده‌اند که می‌توانید به کمک آن‌ها پست‌هایی را که در اینستاگرام می‌بینید به‌راحتی در حافظه گوشی خود ذخیره کنید. در این مطلب با چند نمونه از این اپلیکیشن‌ها آشنا می‌شویم.

برنامه‌هایی برای ذخیره پست‌های اینستاگرامInsTake Downloader

InsTake Downloader یکی از بهترین برنامه‌های دانلود از اینستاگرام است، که ویژگی‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد و عملکرد خوبش باعث شده است که تا امروز بیش از ۱۰ میلیون نفر این برنامه را از فروشگاه Google Play دانلود کنند. این برنامه قابلیت دانلود تصاویر، فیلم‌ها، استوری‌ها، IGTV و حتی آخرین پیشنهاد‌ها از اینستاگرام مانند Instagram Reels را به‌راحتی در دسترس شما قرار می‌دهد. هیچ محدودیتی در تعداد دانلود‌های شما با کمک این برنامه وجود ندارد. فقط باید چند مرحله آسان را دنبال کنید تا هر چیزی را از اینستاگرام می‌خواهید دانلود کنید.


برنامه‌هایی برای ذخیره پست‌های اینستاگرامSaver Reposter

برنامه Saver Reposter برای اینستاگرام به کاربران امکان کپی متن، ذخیره تصاویر و فیلم‌ها و کپی هشتگ از پست‌های اینستاگرام را می‌دهد. پس از آن، می‌توانید تصاویر و فیلم‌های ذخیره شده را به طور مستقیم از خود برنامه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این برنامه، یکی از بهترین برنامه‌های دانلود باکیفیت ویدئو و تصاویر در اینستاگرام بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده است. این اپلیکیشن امکانات و تنظیمات مختلفی را برای دانلود اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد که با کم آن‌ها می‌توانید به‌راحتی هرآنچه از این شبکه اجتماعی می‌خواهید ذخیره کنید.


برنامه‌هایی برای ذخیره پست‌های اینستاگرامRegrann

بعضی از برنامه‌های رایگانی که امکان دانلود تصاویر اینستاگرام را به شما می‌دهند، به طور معمول در فایل نهایی که به شما تحویل می‌دهند، آرم خودشان را هک می‌کنند، اما اپلیکیشن رایگان Regrann عکس‌ها و تصاویر را بدون هیچ آرم و نشان اضافه برایتان ذخیره می‌کند. این برنامه هم‌چنین به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های اینستاگرام را بدون نیاز به دنبال کردن ناشر اصلی پست، دوباره پست کند. تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب سه نقطه بالای پست اینستاگرامی و سپس لمس گزینه Copy share URL است. در گام نهایی هم این آدرس کپی‌شده را در برنامه وارد، و تصویر یا ویدئوی موردنظرتان را دانلود کنید.


برنامه‌هایی برای ذخیره پست‌های اینستاگرامRegrammer

سه برنامه‌ای که در این مطلب معرفی کردیم مخصوص کاربران اندرویدی هستد، اما اگر از گوشی‌هایی با سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید برای دانلود پست‌های اینستاگرامی به سراغ نصب Regrammer بروید. برنامه‌ای که مثل نمونه‌های اندرویدی معرفی‌شده، به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدئو‌های اینستاگرامی را به‌راحتی دانلود و حتی در حساب کاربری خودتان در اینستاگرام منتشر کنید. کار با این برنامه هم مشابه دیگر نمونه‌های معرفی‌شده آسان است. تنها کافی است که آدرس پست اینستاگرامی مورد نظرتان را کپی و در این برنامه وارد کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->