معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

اپلیکیشن‌هایی برای حفظ حریم خصوصی در گوشی‌های موبایل

  • کد خبر: ۹۲۰۲۴
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
اپلیکیشن‌هایی برای حفظ حریم خصوصی در گوشی‌های موبایل
خودتان می‌توانید برای بیشتر شدن امنیت حریم خصوصی‌تان اقدامات مختلفی را انجام دهید. در این مطلب تعدادی از اپلیکیشن‌هایی را معرفی می‌کنیم که در این مسیر می‌توانند به شما کمک کنند.

شهرآرانیوز - در سال‌های گذشته مسئله حریم خصوصی به یکی از چالش‌های مهم کاربران در فضای اینترنت تبدیل شده است. سیستم‌عامل‌های موبایلی هم روزبه‌روز در پی حفظ بیشتر امنیت اطلاعات کاربرانشان هستند. با وجود این، خودتان هم می‌توانید برای بیشتر شدن امنیت حریم خصوصی‌تان اقدامات مختلفی را انجام دهید. در این مطلب تعدادی از اپلیکیشن‌هایی را معرفی می‌کنیم که در این مسیر می‌توانند به شما کمک کنند.

دستیار‌هایی برای حفظ حریم خصوصیJumbo

سر درآوردن از تنظیمات حریم شخصی در شبکه‌های اجتماعی معمولا کار آسانی نیست، خصوصا به این دلیل که تنظیمات مورد نظر همیشه تغییر می‌کنند. اما اپلیکیشن Jumbo همه کار‌های دشوار را برایتان انجام می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که هیچ اطلاعات اضافه‌ای مربوط به شما منتشر نشود. هم‌چنین می‌توانید از این اپلیکیشن برای قفل کردن حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. اپلیکیشن Jumbo به صورت مستقیم به حساب‌های آنلاین شما متصل می‌شود و مجموعه‌ای از سرویس‌های کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای نمونه، می‌توانید توییت‌های قدیمی‌تان را به صورت خودکار پاک کنید یا کاری کنید که گوگل دسترسی کمتری به اطلاعات شخصی‌تان داشته باشد.

دستیار‌هایی برای حفظ حریم خصوصیGlassWire

اپلیکیشن GlassWire طراحی شده است تا همواره حواسش به مصرف دیتا از سوی اپلیکیشن‌های مختلف باشد. به این ترتیب، می‌توانید ببینید که کدام اپلیکیشن‌های تلفن همراهتان بیشترین دیتا (هم از نظر دانلود و هم آپلود) مصرف می‌کند. هنگامی که یک اپلیکیشن به اینترنت متصل می‌شود، یک اعلان دریافت می‌کنید و چیز‌هایی از این دست. چه نگران میزان مصرف اینترنت در زمانی که به وای‌فای دسترسی ندارید باشید چه اینکه کدام اپلیکیشن‌ها در حال ارسال دیتا‌های ناخواسته برای افرادی هستند که نمی‌خواهید اطلاعات شخصی شما را داشته باشند، GlassWire به کمکتان خواهد آمد.

دستیار‌هایی برای حفظ حریم خصوصیNorton App Lock

اپلیکیشن‌های قفل‌گذاری یک لایه امنیتی دیگر به گوشی هوشمند شما اضافه می‌کنند و اگر موبایلتان همواره در دسترس همکاران، دوستان و کودکان فامیل باشد، حسابی کاربردی ظاهر می‌شوند. در واقع، کار این اپلیکیشن‌ها این است که از باز شدن اپلیکیشن‌های مختلف از سوی افراد دیگر جلوگیری کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها در میان این اپلیکیشن‌ها Norton App Lock است. شرکت سازنده آن هم یکی از قدرتمندترین شرکت‌های حوزه امنیت موبایل و کامپیوتر به حساب می‌آید. استفاده از این اپلیکیشن آسان است. کاملا رایگان در دسترس قرار گرفته است و از پین، گذرواژه و پترن برای قفل‌گذاری روی اپلیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند.

دستیار‌هایی برای حفظ حریم خصوصیBouncer

بررسی جواز‌هایی که اپلیکیشن‌های مختلف از شما طلب می‌کنند به طور معمول کار آسانی نیست، اما Bouncer اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر کار‌هایی که اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانند روی موبایل اندرویدی شما انجام دهند داشته باشید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که جواز‌هایی موقتی یا یک‌مرتبه‌ای به اپلیکیشن‌ها بدهید و از جمع‌آوری همیشگی اطلاعات شخصی جلوگیری کنید.

مثلا فرض کنیم می‌خواهید به فیسبوک اجازه تگ کردن یک تصویر را بدهید، اما نمی‌خواهید این اپلیکیشن همواره به موقعیت مکانی‌تان دسترسی داشته باشد. اینجاست که Bouncer وارد میدان می‌شود. جواز‌های اپلیکیشن‌ها می‌توانند بعد از گذشت زمانی خاص یا هنگام بستن اپلیکیشن باطل شوند. می‌توانید تاریخچه فعالیت جواز‌های اپلیکیشن‌ها را نیز مشاهده کنید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->