صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد: محور تعامل شهرداری و رسانه‌ها «مردم» باشند

  • کد خبر: ۹۲۵۶۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد گفت: نقاط اشتراک زیادی میان رسانه و مدیریت‌شهری وجود دارد که یکی از آن‌ها مردم است. رسانه بدون مخاطب و شهرداری بدون مردم معنایی ندارد. این وجه اشتراک قوی رسانه و مدیریت‌شهری باید اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها و کانون توجه مطالبات به‌حق مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست. گاهی رسانه به موضوعی وزن می‌دهد که اولویت نیست یا از کنار موضوعی بااهمیت به‌راحتی عبور می‌کند. شهردار مشهد بیان کرد: در مدیریت‌شهری آمادگی داریم که درباره موضوع‌های گوناگون از سطوح کارشناسی استفاده کنیم تا ابعاد موضوع مشخص شود.

امروز باید از کار‌های هیجانی پرهیز و به سمت مدیریت عالمانه مسائل حرکت کنیم و این فضا باید به نفع مردم، مدیریت‌شهری و رسانه باشد. زیرا این‌گونه اهداف سریع‌تر محقق می‌شود. وی اضافه کرد: درخواست دارم در تعاملات شهرداری و رسانه‌ها، «مردم» محور قرار بگیرد.

شهرداری نهادی است که بعد از انتخاب مردم و شورای اسلامی شهر سرکار می‌آید و سیاست‌های آن باید منطبق با خواست روز مردم باشد و شهردار خادم مردم است. از طرف دیگر اگر رسانه از خواست مردم عدول کند، دیگر رسانه نیست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.