اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: یکی از وظایف مدیران نظام‌سازی است

  • کد خبر: ۱۰۶۹۳۲
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
استاندار خراسان رضوی: یکی از وظایف مدیران نظام‌سازی است
استاندار خراسان رضوی گفت: نکته قابل توجه که همه مکلف هستند به آن توجه کنند این است که ما در عین حالی که وظیفه خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی به آحاد مردم ایران اسلامی در مسئولیت‌های مختلف را داریم، نظام‌سازی به ویژه در محتوا اداره این نظام مقدس و اجزای آن را نیز برعهده داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، "یعقوب‌علی نظری" در آیین بزرگداشت روز شوراها که تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در عین حال که این خدمت را انجام می‌دهیم و وظیفه تشکیلاتی داریم باید مراقبت، دقت و تمرکز بر چگونگی آن که مبتنی بر ذات نظام باشد را نیز داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ما باید در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی و شهدا که جان خود را تقدیم کرده‌اند، حرکت کنیم، تمرکز به این نکته نیز حائز اهمیت است که باید از فرصت‌های خود استفاده کنیم تا برکات الهی بر اعمال ما نازل شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: افرادی که منتصب می شوند جز نگاه خدمتگذاری انگیزه دیگری ندارند. اعتقاد داریم نظام مقدس اسلامی حفظ و بقای آن از واجبات است در اتصال به مردم این حفاظت صورت می گیرد. ما با خدمت گزاری به مردم وظیفه خود را به برای حفظ نظام انجام می دهیم. عزم و اراده ما برای حل مشکلات مردم جدی است چون ما از خود مردم برخواسته و در خدمت مردم هستیم.

وی گفت: طرح هادی روستاها را تا شش ماه آینده دوباره احیا می کنیم و به بنیاد مسکن فرصت دادیم عزم جدی در ایجاد مسکن در روستاها داشته باشد.

یعقوبعلی نظری گفت: همچنین در مدت چهار سال آینده ۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در روستا ها ساخته خواهد شد و حتی ظرفیت را به ۱۵۰ هزار واحد هم افزایش دادیم. امیدواریم با توجه به ظرفیت هایی که در شش ماه گذشته فراهم شده، در سال جاری حرکت‌های اساسی را با توجه به منابع و رویکردها به سرانجام برسانیم.

وی افزود: باید در حوزه زیرساخت ها که عقب ماندگی زیادی هم دارد پروژه ها را با تاخر و تقدم انجام دهیم. سه پروژه ویژه و کلان در مشهد مقدس وجود دارد که از طریق تامین منابع خاص و با نتایج سفر رییس جمهور، در مشهد اجرایی خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->