کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

اتفاقات عجیب در تیم لیگ برتر: مدیربرنامه و مربی به جان هم افتادند!

  • کد خبر: ۱۰۷۴۱۲
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
اتفاقات عجیب در تیم لیگ برتر: مدیربرنامه و مربی به جان هم افتادند!
در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چندی قبل مدیرعامل یک تیم لیگ‌برتری تغییر کرد و اتفاقا بعد از این تغییر شرایط این باشگاه تا حدودی بهم ریخت و از ثبات خارج شد. در این بین برخی نفرات که اتفاقات به گفته خودشان در این تغییرات نقش داشتند بر سر قدرت با هم اختلاف پیدا کردند. از آنجا که در این تیم برخی نفرات همچون این مدیربرنامه و آن کمک مربی تصمیم گیرنده هستند دو طرف برای قدرتمندتر نشان دادن خود با هم چانه زده و اختلاف داخلی شدید را بوجود آوردند که اتفاقا تبعاتش در عملکرد تیم کاملا مشخص است.


این فرد مدعی است او باعث روی کار آمدن این مدیرعامل شده و حالا اوست که به واسطه این کار مرد قدرتمند باشگاه است. از این رو او باید برای مسائل مختلف در این باشگاه تصمیم بگیرد. این در حالی است که یکی از مدیربرنامه‌های این باشگاه که در تغییرات نقش اساسی داشته مدعی است عامل این انتقال او بوده و حالا که او مدیرعامل را جابه‌جا کرده حق آب و گل بیشتری داشته و او باید برای باشگاه تصمیم بگیرد!


جالب است که آقای مدیرعامل بدون توجه به این اتفاقات کار خود را می‌کند چرا که حضورش در باشگاه را به نوعی مدیون هر دو این نفرات می‌دادند. به همین دلیل مخالفتی با ادعایشان نکرده و از دور شاهد دعوای این دو نفر است. گویا دعوای اصلی این دو نفر روی نفراتی است که قرار است برای فصل جدید به باشگاه ملحق شوند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->