محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان
سرخط خبرها

برگزاری بازی‌های لیگ دسته یک در غیاب بزرگان!

  • کد خبر: ۱۰۶۵۲۵
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
برگزاری بازی‌های لیگ دسته یک در غیاب بزرگان!
هفته بیست‌و‌هفتم لیگ‌یک در غیاب ملوان و مس از امروز شروع می‌شود.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های هفته بیست‌و‌هفتم لیگ دسته‌اول فوتبال بعد از افطار امروز و با انجام هفت مسابقه آغاز می‌شود. در این روز ملوان و مس کرمان، تیم‌های اول و دوم جدول لیگ که روز دوشنبه با هم بازی کردند، استراحت خواهند کرد و روز شنبه مقابل حریفانشان قرار خواهند گرفت. آرمان‌گهر، تیم سوم جدول لیگ، میزبان تیم شهرداری آستارا رده‌هشتمی است.

آرمان‌گهر در صورت پیروزی چهل‌ونه امتیازی می‌شود و به سه‌امتیازی مس کرمان می‌رسد. شاگردان قاسم شهبا امیدوارند در این بازی خانگی به سه امتیاز برسند تا ضمن کم‌کردن فاصبه شان با تیم دوم، امید‌های صعود به لیگ برتر را نیز زنده نگه دارند. شهرداری آستارا چهار هفته است که برنده نشده و یک باخت و سه مساوی پیاپی در کارنامه‌اش ثبت شده است. شاگردان پایان رأفت در صورت برد شانس صعود سه‌پله‌ای در جدول لیگ را دارند.

شاگردان پایان رأفت در تیم شهرداری آستارا تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر هم آمده بودند که در هفته‌های پایانی کم آوردند و از رسیدن به سطح اول فوتبال ایران بازماندند. البته جایگاه ملوان و مس در این هفته دست‌نخورده باقی خواهد ماند و این دو تیم همچنان دست‌نیافتنی هستند. پارس جنوبی رده‌پنجمی میهمان رایکا بابل است که در مکان شانزدهم ایستاده است و برای فرار از سقوط تلاش می‌کند. شاگردان پیروز قربانی برای بقا کار سختی دارند و قطعا در این بازی انگیزه بیشتری نسبت به حریف خود خواهند داشت. پارس جنوبی روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را دارد. پارس در چهار بازی آخر‌ش در لیگ‌یک، سه مساوی و یک شکست را ثبت کرده و تا حدودی از کورس قهرمانی عقب مانده است.

بابلی‌ها، اما با ورود پیروز قربانی به‌جای لطیفی، تا حدودی تکان خورده‌اند و چند نتیجه امیدوار‌کننده را به ثبت رسانده‌اند تا کمی از جمع فانوس‌به‌دستان فاصله بگیرند. استقلال خوزستان نیز با تیم قشقایی شیراز رده‌چهاردهمی بازی دارد. هر دوتیم برای رسیدن به رتبه‌های بالاتی جدول تلاش می‌کنند؛ البته تیم شیرازی روی کاغذ خطر سقوط را احساس می‌کند و بیشتر از آبی‌پوشان خوزستانی به سه‌امتیاز بازی نیاز خواهد داشت. پیروزی در بازی امروز خیال قشقایی را برای بقا در لیگ‌یک آسوده خواهد کرد.

استقلال‌ملاثانی، دیگر‌تیم آبی‌پوش خوزستان، با دو برد متوالی مقابل خیبر خرم‌آباد و خوشه‌طلایی ساوه سی‌امتیازی شد و با پنج‌امتیاز بیشتر نسبت به رایکا در حاشیه امنیت نسبی قرار گرفت. با‌این‌حال این هفته به‌مصاف مس شهربابک خواهد رفت که در رده هفتم است. خوشه‌طلایی ساوه هم با تیم قعرنشین ماشین‌سازی بازی دارد؛ تیمی که در رده هفدهم ایستاده و ۵۵‌گل خورده است. سایپا نیز پنج هفته است که رنگ برد را ندیده و با دو باخت و سه مساوی پیاپی در رده یازدهم جدول لیگ ایستاده است و باید به‌مصاف شمس‌آذر قزوین رده‌سیزدهمی برود که دو برد متوالی داشته است.

قزوینی‌ها به‌دنبال سومین برد متوالی هستند؛ اما سایپا هم می‌خواهد به وضعیتش سامان بدهد. حضور دوباره امید روانخواه در رأس کادر فنی نارنجی‌پوشان باعث شد تا خودروساز‌ها که تا نیم‌فصل یکی از نامزد‌های سقوط محسوب می‌شدند، حالا در میانه‌های جدول قرار گرفته باشند. روز شنبه تیم خیبر خرم‌آباد به‌مصاف ملوان انزلی می‌رود که این مسابقه هم ارزشی بیش از سه‌امتیاز برای تمامی صدرنشینان و مدعیان صعود دارد.

خیبر اگر بتواند از ملوان سه‌امتیاز بگیرد، خود را همچنان به صعود امیدوار نگاه می‌دارد؛ ولی اگر شاگردان مازیار زارع در این مسابقه پیروز شوند، فاصله‌شان را با دیگرتیم‌ها بیشتر خواهند کرد و همچنان اصلی‌ترین گزینه برای صعود به لیگ برتر خواهند بود. کمالوند البته با تمدید قراردادش با باشگاه خیبر به صعود در فصل آینده امیدوار است؛ اما معنای این مسئله از‌پیش بازنده‌بودن خیبر نیست. مس کرمان هم در بوشهر به‌مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌رود؛ آخرین تیم جدول که تقریبا بخت اندکی برای بقا داشته و فقط یک برد در کارنامه‌اش دارد. مس کرمان بهترین فرصت را در اختیار دارد که بتواند به یک برد پرگل برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->