کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

خبری درباره طارمی که شاید باورش سخت باشد!| ستاره ایرانی در کنار لیونل مسی؟

  • کد خبر: ۱۰۸۸۷۲
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
خبری درباره طارمی که شاید باورش سخت باشد!| ستاره ایرانی در کنار لیونل مسی؟
در صورتی که سرمربی پورتو به پاریسن ژرمن برود شاید مهاجم ایرانی این تیم را با خود همراه کند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پورتو تحت هدایت سرخیو کونسیسائو، توانست دو هفته مانده تا پایان لیگ برتر به عنوان قهرمانی برسد. با این شرایط، عجیب نیست که او از تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا پیشنهاد‌های خوبی داشته باشد. حالا رسانه‌های فرانسوی اخباری منتشر کرده‌اند که لئوناردو، مدیرورزشی پاریسن ژرمن قصد دارد این سرمربی پرتغالی را به خدمت بگیرد. این در شرایطی است که کونسیسائو در صدر فهرست مربیان درخواستی برای جانشینی پوچتینو نیست اما لئوناردو او را به هیئت مدیره باشگاه پاریسن ژرمن معرفی کرده است.

پوچتینو، سرمربی آرژانتینی علیرغم کسب عنوان قهرمانی لیگ فرانسه، در پایان فصل، پاریسن ژرمن را ترک خواهد کرد. طبق گزارش رسانه‌ها، زین‌الدین زیدان در اولویت مالکان پی‌اس‌جی است و آنتونیو کونته، یواخیم لو و تیاگو موتا از دیگر سرمربیان این لیست هستند.

نام کونسیسائو در شرایطی مطرح شده که او تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ آن ۱۰ میلیون یورو است. علاوه براین در جشن قهرمانی پورتو در لیگ، وقتی هواداران از کونسیسائو سوال کردند که آیا در این تیم خواهد ماند یا خیر، او به نوعی از جواب دادن به این سوال طفره رفت.

درحالیکه کونسیسائو فاصله نزدیکی با نیمکت پاریسن ژرمن ندارد، اما باتوجه به رابطه بسیار خوب این مربی پرتغالی با مهدی طارمی، این ذهنیت که شاید بازیکن تیم ملی ایران همراه او به تیم پاریسی برود، بعید به نظر نمی‌رسد. البته شایان ذکر است که طارمی با درخشش در لیگ پرتغال توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و حضور او در تیم بزرگی همچون پاریسن ژرمن و میلان دور از انتظار نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->