دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن
سرخط خبرها

شدت زیاد گرد و خاک در ۱۰ استان ایران| منشأ گرد و غبارها کدام کشورها هستند؟

  • کد خبر: ۱۱۰۰۲۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
شدت زیاد گرد و خاک در ۱۰ استان ایران| منشأ گرد و غبارها کدام کشورها هستند؟
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از شدت بالای گرد و خاک در ۱۰ استان با منشأ خارجی از کشورهای سوریه و عراق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره پیش‌بینی وضعیت گرد و غبار طی امروز اظهار کرد: امروز گرد و غبار کماکان در برخی از استان‌ها وجود دارد که در برخی استان‌ها غلظت آن کمتر و در برخی از استان‌ها نیز با غلظت بالا ادامه دارد.

وی افزود: استان‌های تهران، البرز، قم، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، خوزستان، بوشهر و هرمزگان غلظت بالایی از آلودگی هوا را تجربه خواهند کرد، ولی در تهران و البرز میزان گرد و غبار نسبتا کاهش خواهد یافت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پاسخ به این پرسش که غلظت گرد و خاک در چه بازه زمانی از روز بیشتر است، اظهار کرد: میزان غلظت گرد و خاک با توجه به شدت وزش باد کاهش و یا افزایش می‌یابد بنابراین نمی‌توان بازه زمانی دقیقی را ذکر کرد.

وی با بیان اینکه منشا داخلی گرد و غبار نیز قابل چشم پوشی نیست، گفت: با این حال گرد و غبار موجود در کشور غالبا منشأ خارجی دارد و از کشور‌های عراق و سوریه وارد ایران شده است.

ضیاییان در پایان برای کاهش آسیب‌های احتمالی به افراد در این شرایط جوی توصیه کرد: تمامی افراد به‌ویژه افراد آسیب‌پذیر از قرار گرفتن در فضای باز اجتناب کنند، استحکام سازه‌های موقت مانند تابلو‌های تبلیغاتی و ... را تامین و از از پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->