مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

از برگزاری اردوی تدارکاتی در ایران تا اروپا برای تیم ملی بسکتبال

  • کد خبر: ۱۱۰۱۰۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
از برگزاری اردوی تدارکاتی در ایران تا اروپا برای تیم ملی بسکتبال
اردوی تیم ملی بسکتبال از هفته آینده برگزار خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از شنبه آینده اردوی تیم ملی بسکتبال آغاز می‌شود و دو هفته اول در تهران تمرین دارند و احتمالا از هفته سوم در یکی از شهرستان‌ها اردو برگزار خواهد شد.
به گفته سرمربی تیم ملی، دعوت از یکی دو کشور به ایران و دیدار تدارکاتی با آن‌ها هم در برنامه است. سعید ارمغانی در این زمینه گفت: یک برنامه این است که مثلا در کیش یا قشم اردو بزنیم و در آنجا با تیم‌هایی مانند قطر، بحرین و کویت برگزار کنیم با اینکه در شهری بسکتبالی مانند گرگان اردو بزنیم و انجام دیدار تدارکاتی داشته باشیم، برای اجرای این برنامه از لبنان و اردن صحبت داشته ایم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: سفر به ترکیه و صربستان و انجام دیدار تدارکاتی در این دو کشور هم بخشی از برنامه پیش بینی شده است، البته این برنامه برای بعد از انتخابی جام جهانی و پیش از کاپ آسیا در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->