کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

به بهانه تولد علی انصاریان، بازیکن فقید استقلال و پرسپولیس+ عکس

  • کد خبر: ۱۱۵۵۹۵
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
به بهانه تولد علی انصاریان، بازیکن فقید استقلال و پرسپولیس+ عکس
امروز چهاردهم تیرماه سالروز تولد علی انصاریان، بازیکن فقید استقلال و پرسپولیس تهران است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران علی انصاریان به دنیا آمد. بازیکنی که در پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد، چند باری به اردوی تیم ملی هم دعوت شد و در نهایت با وجود اینکه سمبل پرسپولیس و تعصب به قرمز بود، راهی استقلال شد و لقب یاغی گرفت.

حضور یک فصله در استقلال به جایی نرسید و خیلی زود از این تیم جدا شد، اما دیگر در پرسپولیس جایی نداشت. همیشه به عنوان بازیکنی که محبوبیت خاصی نزد علی پروین دارد، شناخته شد و تیفوسی‌های پرسپولیس او را با تعداد بخیه‌هایش می‌شناختند.

انصاریان پس از خداحافظی از فوتبال، در عرصه‌های مختلف از جمله بازیگری و مجری گری هم به فعالیت پرداخت و اتفاقا موفق هم بود. ویژه برنامه او و مجید یاسر برای جام جهانی در حین برگزاری مسابقات در روسیه بازخورد ویژه ای داشت و حسابی در میان علاقه مندان به فوتبال جا باز کرد.

او در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به کرونا در نهایت درگذشت.

به بهانه تولد علی انصاریان، بازیکن فقید استقلال و پرسپولیس+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->