کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم
سرخط خبرها

کاپ قهرمانی بر سر مزار اسطوره‌های درگذشته پرسپولیس + عکس

  • کد خبر: ۱۶۵۶۴۹
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کاپ قهرمانی بر سر مزار اسطوره‌های درگذشته پرسپولیس + عکس
مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس امروز به اتفاق علی پروین و محمود خوردبین پیشکسوتان این باشگاه همراه با کاپ قهرمانی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) حضور پیدا کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی پروین، محمود خوردبین، رضا درویش و یحیی گل‌محمدی امروز (سه‌شنبه) به اتفاق تعدادی از مسئولان باشگاه، همراه با کاپ قهرمانی لیگ بیست‌ودوم خلیج فارس، راهی بهشت زهرا (س) شدند و بر سر مزار اسطوره‌ها و نامداران درگذشته باشگاه پرسپولیس چون؛ حمید جاسمیان، همایون بهزادی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، مهرداد میناوند، علی انصاریان و بسیاری دیگر حضور پیدا کردند تا ضمن قرائت فاتحه یاد ایشان را گرامی بدارند.
این جمع در جریان حضور در قطعه نام‌آوران بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی که امروز سالگرد درگذشت اوست و منصور پورحیدری حضور یافتند و نسبت به ایشان ادای احترام کردند.
جمع پرسپولیسی، سپس راهی قطعه شهدا و به طور مشخص بر سر مزار شهید رضایی مجد که فوتبالیست بزرگی هم بود حاضر شدند تا نسبت به ایشان که این سرزمین آرامش و استقلال خود را مرهون شجاعت، ایثار و خون‌های پاک آنهاست به‌عنوان یگانه قهرمانان ابدی این سرزمین، ادای احترام کنند.

کاپ قهرمانی بر سر مزار اسطوره‌های درگذشته پرسپولیس

کاپ قهرمانی بر سر مزار اسطوره‌های درگذشته پرسپولیس

کاپ قهرمانی بر سر مزار اسطوره‌های درگذشته پرسپولیس

کاپ قهرمانی بر سر مزار اسطوره‌های درگذشته پرسپولیس

کاپ قهرمانی بر سر مزار اسطوره‌های درگذشته پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->