نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
سرخط خبرها

برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی مراکش با نمایندگان والیبال ایران

  • کد خبر: ۱۱۹۵۱۷
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی مراکش با نمایندگان والیبال ایران
تیم ملی والیبال مراکش که از سوم مردادماه اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کرده است، چهار دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های ملی ب و ملی نوجوانان ایران برگزار می‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های والیبال بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مردادماه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد که دو تیم ملی والیبال مراکش و تیم ملی ب ایران نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده تیم ملی والیبال مراکش در مدت اردوی آماده سازی خود در تهران چهار دیدار تدارکاتی خواهد داشت که نخستین بازی دوستانه آن‌ها برابر تیم ملی نوجوانان ایران برگزار شد و شاگردان محمد وکیلی سه بر صفر فاتح این میدان شدند. این دیدار با توافق دو تیم یک ست دیگر ادامه یافت و مراکش در ست چهارم به پیروزی رسید.
همچنین تیم ملی ب والیبال ایران روز‌های یکشنبه و دوشنبه، نهم و دهم مرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در دو دیدار تدارکاتی به مصاف مراکشی‌ها خواهد رفت.
تیم ملی والیبال مراکش روز شنبه ۱۵ مرداد تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->