وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درگیری مسلحانه بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در نابلس| فرمانده گردان‌های الاقصی به شهادت رسید+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۲۰۵۰۰
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
درگیری مسلحانه بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در نابلس| فرمانده گردان‌های الاقصی به شهادت رسید+ فیلم و عکس
نظامیان رژیم اسرائیل در یورش به منطقه نابلس با نیرو‌های فلسطینی در این منطقه از کرانه باختری درگیر شدند. گزارش‌ها از مجروح شدن دست کم ۳۰ نفر در این درگیری‌ها حکایت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری فلسطین از درگیری مسلحانه شدید بین مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیستی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی فلسطین امروز سه‌شنبه گزارش دادند که صدای انفجار‌هایی در بخش قدیمی این شهر شنیده شده است. ویدیو‌های منتشر شده نیز شنیده‌شدن صدای تیراندازی از منطقه درگیری را تأیید می‌کند.

افزایش زخمی‌‌های یورش نظامیان صهیونیست به نابلس

رسانه‌های فلسطینی از افزایش زخمی‌های فلسطینیان در یورش نظامیان رژیم اسرائیل به شهر نابلس خبر دادند. بر اساس این گزارش ۴۲ نفر در این حمله و درگیری زخمی شده‌اند. پیش از این از رسانه‌ها از زخمی شدن ۱۴ نفر در این درگیری‌ها خبر داده بودند. گزارش‌ها از وخامت حال برخی از مجروحان این درگیری حکایت دارد.

همزمان نیز رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که هواپیما‌های رژیم اشغالگر بر فراز آسمان شهر نابلس در کرانه باختری به پرواز درآمده‌اند و بر اساس گزارش‌های خبری،  درگیری‌ها در نابلس شدید توصیف شده است که همچنان ادامه دارد.

در ویدیو‌های منتشر شده از نابلس، تصاویر دود ناشی از این درگیری‌ها از شهرک‌های قدیمی این شهر به آسمان برخاسته است.

عملیات نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با هدف بازداشت «ابراهیم النابلسی» فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی فتح و دو نفر از همرزمانانش آغاز شد.

النابلسی مدت‌ها بود که تحت تعقیب ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشت و اشغالگران بارها در رسیدن به هدف خود ناکام مانده بودند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی از ترور و شهادت ابراهیم نابلسی فرمانده گردان‌های الاقصی وابسته به جنبش فتح در شهر نابلس خبر می دهند.

درگیری مسلحانه بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در نابلس| ۳۰ فلسطینی زخمی شدند+ فیلم

وزارت بهداشت فلسطین اسامی شهدای نابلس را اعلام کرد که  إبراهیم النابلسی و إسلام صبوح وحسین جمال طه از فرماندهان الاقصی در حمله امروز صهیونیست‌ها به نابلس به شهادت رسیدند.

نظامیان صهیونیست از چند ساعت پیش به شهر نابلس یورش برده و منزل این مبارز فلسطینی را محاصره کرده بودند.

نظامیان صهیونیست از طریق بلندگوها از ابراهیم النابلسی خواسته بودند خود را تسلیم کند اما وی به همراه دیگر مبارزان جانانه با اشغالگران جنگیدند.

خیزش کرانه باختری علیه اشغالگران

منابع فلسطینی گزارش دادند که از طریق بلندگوهای مساجد در شهر نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی از فلسطینیان دعوت شده به خیابان‌ها آمده و به مقابله با نظامیان صهیونیست بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->