کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

فوتسال ایران و اندونزی | تقابل شمسایی-هاشم زاده در گام اول

  • کد خبر: ۱۲۷۴۴۳
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
فوتسال ایران و اندونزی | تقابل شمسایی-هاشم زاده در گام اول
تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان وحید شمسایی بعنوان پرافتخارترین تیم حاضر در این رقابت‌ها باید در مرحله گروهی با تیم‌های اندونزی، لبنان و چین تایپه رقابت کنند. سفیدپوشان فوتسال ایران در ۱۵ دوره قبلی این رقابت ها، ۱۲ عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و دو عنوان سومی را در کارنامه ثبت کرده اند تا با اقتدار بر بام فوتسال قاره کهن بایستند. تیم ملی فوتسال کشورمان در حال حاضر با ۱۵۷۲ امتیاز در رده ششم جهان قرار دارد و با این جایگاه، مسابقات قهرمانی آسیا را استارت می‌زند. اندونزی هم با ۱۱۰۰ امتیاز در رده سی و نهم رنکینگ جهانی قرار دارد.

زلزله در ترکیب ایران

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران امسال دچار تحول شده و بسیاری از ستاره‌های سال‌های اخیر، جایی در فهرست نهایی وحید شمسایی نداشتند. سرمربی جدید تیم ملی با رویکرد تغییر نسل، بازیکنانی را به تیم ملی عوت کرده که می‌توانند برای سال‌های طولانی پایه اصلی تیم ملی را بسازند.

یک ایرانی روی نیمکت اندونزی

در تیم ملی فوتسال اندونزی یک چهره کاملاً آشنا برای اهالی فوتسال حضور دارد. محمد هاشم زاده بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران هدایت اندونزی را بر عهده دارد و این تیم را در مسابقات قهرمانی آسیا و در دیدار مقابل ایران هدایت می‌کند. هاشم زاده حتی دو فصل پیش در لیگ برتر ایران دستیار وحید شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان بود و تقابل او با همکار و همبازی سابق تماشایی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->