وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

توزیع «مطرب» و «مادر قلب اتمی» در فیلم‌نت

  • کد خبر: ۱۴۷۲۹۴
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
توزیع «مطرب» و «مادر قلب اتمی» در فیلم‌نت
دو فیلم «مطرب» و «مادر قلب اتمی» در پلتفرم «فیلم‌نت» اضافه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «مطرب» محصول سال ۱۳۹۸ است و پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی و عایشه‌گل جوشکن از بازیگران آن محسوب می‌شوند.

این فیلم داستان خواننده‌ای به نام ابراهیم است که پس از سال ۵۷ دیگر نمی‌تواند اجرای زنده داشته باشد و همیشه در حسرت اجرای کنسرت است. او به همراه دخترش به ترکیه می‌رود تا برنامه‌ای فرهنگی را دنبال کند، اما اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی و عجیبی برای آن‌ها می‌افتد.

مصطفی کیایی علاوه بر کارگردانی و نگارش فیلمنامه، تهیه‌کنندگی «مطرب» را هم برعهده داشته است. این فیلم به دلیل سوژه آن در دوره ساخت و اکران با حواشی خاص خود مواجه شد.

«مطرب» در سال ۱۳۹۸ با جذب بیش از ۳ میلیون و ۲۹۷ هزار مخاطب و فروشی بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان، پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم سال سینمای ایران لقب گرفت.

«مادر قلب اتمی» در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمدرضا گلزار از جمله بازیگرانی هستند که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «مادر قلب اتمی»، داستان آشنایی اتفاقی دو زن به نام‌های آرینه و نوبهار با شخصی به نام کامبیز است، که بعد از یک مهمانی شبانه در خیابان هم‌کلام می‌شوند. آن‌ها در حالی در خیابان گشت می‌زنند که مرز بین خیال و واقعیت مشخص نیست.

مانی باغبانی و علی احمدزاده فیلمنامه «مادر قلب اتمی» را نوشته‌اند و سید امیرحسین سیدزاده هم تهیه این فیلم را بر عهده داشت.

«مادر قلب اتمی» بعد از سه سال کشمکش و نامشخص بودن شرایط اکران، سرانجام در سال ۱۳۹۶ روی پرده رفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->