وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

«چرا گریه نمی‌کنی؟» از لیست فیلم‌های جشنواره فجر خط خورد؟

  • کد خبر: ۱۴۷۵۳۰
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
«چرا گریه نمی‌کنی؟» از لیست فیلم‌های جشنواره فجر خط خورد؟
نمایش خارجی «چرا گریه نمی‌کنی؟» باعث شده بود شائبه‌هایی در خصوص حذف این فیلم از جشنواره فیلم فجر امسال به گوش برسد. مدیر دبیرخانه جشنواره فجر نیز در این باره صحبت کرد و ماجرای این فیلم را با جشنواره امسال روشن کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام کرد پیش‌از این نیز فیلم‌های مختلفی با وجود نمایش‌های محدود داخلی یا خارجی در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده‌اند و مشکلی برای حضور فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» در این دوره جشنواره نیست.

«سیمون سیمونیان» در پی پرسش‌هایی که از سوی برخی اهالی رسانه درباره پذیرفته شدن فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» ساخته علیرضا معتمدی در جشنواره امسال با وجود رونمایی شدن در یک جشنواره اروپایی مطرح شده است، به خبرنگار ایسنا گفت: در روزهای اول، ارزیابی آثار متقاضی حضور در جشنواره، مسأله این فیلم در شورای سیاستگذاری جشنواره مطرح و مقرر شد که فیلم در صورت انتخاب، در بخش مسابقه حضور داشته باشد.

او یادآور شد: پیش‌تر نیز فیلم‌های مختلفی با شرایط مشابه در بخش سودای سیمرغ جشنواره پذیرفته شده‌ بودند که از آن جمله می‌توان به فیلم‌های مطرحی چون «خون بازی» ساخته رخشان‌ بنی‌اعتماد (در دوره بیست و پنجم)، «تی تی» ساخته آیدا پناهنده و «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی (در دوره سی و نهم) اشاره کرد که با شرایط مشابه، قبل از جشنواره فیلم فجر در جشنواره‌های داخلی یا خارجی شرکت کرده بودند اما حضور آن فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر بلامانع اعلام شده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->