تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است
سرخط خبرها

رئیس مجلس: بنیان انقلاب ما بر مردم است

  • کد خبر: ۱۴۸۵۶۳
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
رئیس مجلس: بنیان انقلاب ما بر مردم است
رئیس مجلس با بیان اینکه جایی که مردم حضور داشته اند ما در انجا موفق بودیم گفت: بنیان انقلاب ما بر مردم است.

شهرآرانیوز؛ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در یادواره ۲۴۰۰ شهید شهرستان نیشابور و سالگرد شهید مدافع حرم سردار قاجاریان که درحالی برگزاری است اظهارداشت: راه شهدا را ه انقلاب است. انقلاب اسلامی ما را از وابستگی نجات داد.

او ادامه داد: امروز ما هزینه استقلال و آزادی را دادیم، امروز افتخار داریم که مستقل‌ترین کشور جهان هستیم. امروز وظیفه ما این است که نقطه ضعف خود را برطرف کنیم.

قالیباف تاکید کرد که ایران عزیز ما امروز پر قدرت تر از هر زمان دیگری با مبانی دین دارد می درخشد. این که ایران توانست اسلام را احیا کند افتخار ما است.

رئیس مجلس با بیان اینکه باید تلاش کنیم در جایی که نیازمند دیگران هستیم با تکیه به توانایی خود حل کنیم گفت: دوران دفاع مقدس هم دوران سختی بود اما ما اعتقاد داشتیم و با حداقل ها جنگیدیم. امروز ارمان های واقعی رسیدیم و این عظمت را می بینیم. باید تلاش کنیم و اشکلاتی که وجود دارد را برطرف کنیم.

او تاکید کرد: ما باید بستر را برای مردم فراهم کنیم. مردم می‌خواهند که ما در همه امور قوی باشیم. جایی که مردم حضور داشته اند ما در انجا موفق بودیم.

قالیباف ادامه داد که هرجا مردم نبودند ما دچار آسیب شدیم، انقلاب ما بنیانش بر مردم است. حتی قدرت اقتصادی و نظامی. اگر قلب مردم همراه نظام و انقلاب نباشد ما ضعیف هستیم.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: ما مسئولان وظیفه ما این است که تلاش کنیم برنامه‌ها را مسئله محور تعریف کنیم. ما امکانات و ظرفیت زیادی در کشور داریم که متاسفانه اصراف میکنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->