بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

کمتر از ۱۰ درصد خودروهای ورودی به مشهد منشأ خارج استانی دارند

  • کد خبر: ۲۱۹۷۴
  • ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
کمتر از ۱۰ درصد خودروهای ورودی به مشهد منشأ خارج استانی دارند
فرماندار مشهد گفت: بیش از ۱۰ درصد ترددها به مشهد مربوط به خودروهای شماره‌گذاری‌شده در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی است و کمتر از ۱۰ درصد خودروهای ورودی به مشهد منشا خارج استانی دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا هاشمی روز چهارشنبه گفت: ۸۰ درصد از مجموع ترددها به مشهد مربوط به خودروهای شماره‌گذاری‌شده در این شهرستان است که به آمد و شد مشهدی‌ها به حومه و شهرستان‌های اطراف مربوط می شود.

 

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ درصد ترددها به مشهد نیز مربوط به خودروهای شماره‌گذاری‌شده در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی است و کمتر از ۱۰ درصد خودروهای ورودی به مشهد منشا خارج استانی دارند.

 

فرماندار مشهد گفت: مجموع ورود مسافر به مشهد از طریق راه آهن، پایانه مسافربری اتوبوس و فرودگاه در این ایام روزانه حدود دو هزار نفر است که کاهش قابل توجهی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

 

هاشمی با اشاره به حجم ۸۰ درصدی تردد مشهدی‌ها در محورهای منتهی به این شهرستان افزود: توصیه به در خانه ماندن فقط مختص مسافران دیگر استانها که عازم خراسان رضوی هستند نمی شود بلکه شهروندان مشهدی نیز باید جهت جلوگیری از شیوع کرونا در این شهر که هم اکنون وضعیت مناسبی از این بابت ندارد همکاری کنند.

 

وی اضافه کرد: از مردم و همشهریان استدعا داریم ماندن در منازل را جدی بگیرند تا حلقه شیوع ویروس کرونا قطع شود.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی دیروز در مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا گفت: از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا صبح پنجم فروردین ماه جاری یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۰۹ نفر از داخل و خارج استان با ۴۴۴ هزار و ۲۰۴ خودروی سواری وارد مشهد و یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۲۲۹ نفر نیز با ۴۸۰ هزار و ۸۹۲ خودرو از مشهد خارج شده اند.

 

محمد صادق براتی افزود: آمار ارائه شده در بخش ورود و خروج خودروهای شخصی به مشهد شامل خودروهای دارای پلاک مشهد و استان نیز هست و این خودروها از پلاک‌های غیر استانی تفکیک نشده است.

 

پیش از این ظرف روزهای ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا پایان چهاردهمین روز فروردین ۱۳۹۸ که وضعیت در کشور عادی و خبری از بحران کرونا نبود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر و مسافر نوروزی به خراسان رضوی سفر کرده بودند.

 

سفر ۱۲ میلیون نفر از این تعداد زائر و مسافر با استفاده از خودروی شخصی، یک میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و بقیه از طریق راه‌آهن و فرودگاه صورت گرفته بود.

 

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۱۱۴ نفر گزارش شده است.


تعداد جانباختگان در خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا نیز که آزمایش آنها به طور  قطعی مثبت شده ۱۴۱ نفر است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->