ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم آیا استخر‌ها و پارک‌های آبی مشهد روز یکشنبه (۷ مردادماه ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تراکتور - پرسپولیس، بدون تماشاگر می‌شود؟ بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد کلیه اماکن ورزشی مشهد، فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، تعطیل شد پایان مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان رضوی و اصفهان در نونهارلان و نوجوانان درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم شفیعی: فرش‌آرا نیاز به هماهنگی بیشتر دارد | سن‌ایچ از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد آغاز رسمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس+ ویدیو افتتاحیه| با رنگ و بوی وحشت
سرخط خبرها

نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان + لینک خرید

  • کد خبر: ۲۲۴۹۱۵
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان + لینک خرید
بلیت فروشی مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ۴۸ ساعت زودتر از زمان برگزاری مسابقه شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. به همین منظور و براساس تصمیم شورای تامین، بلیت فروشی این دیدار از ساعت ۱۲ امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شروع می‌شود.

باتوجه به ظرفیت بلیت‌های این مسابقه، قرار شد ۳۰ هزار هوادار از نزدیک این بازی را تماشا کنند که ۳ هزار بلیت مربوط به هواداران سپاهان و ۲ هزار بلیت هم مربوط به بانوان می‌باشد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این مسابقه می‌توانند به سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال مراجعه و بلیت مورد نظرشان را خریداری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->