علیپور پرسپولیسی شد + عکس یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی | از چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم است جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک
سرخط خبرها

علیپور پرسپولیسی شد + عکس

  • کد خبر: ۲۳۹۷۳۶
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
علیپور پرسپولیسی شد + عکس
مهاجم لژیونر فوتبال ایران با پرسپولیس برای فصل بعد توافق کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی علیپور مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال برای ادامه فوتبالش به ایران برگشت. علیپور که در زمان ورود به ایران با پیشنهاد باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور روبرو شده بود، بعد از چند هفته مذاکره، در نهایت راهی اردوگاه سرخ‌ها شد تا یک بار دیگر به تیم محبوب دوران کودکی اش برگردد.

علیپور پرسپولیسی شد + عکس

دقایقی قبل، اما سایت معتبر ترنسفرمارکت، علیپور را بعنوان بازیکن رسمی پرسپولیس معرفی کرد تا بدین ترتیب این بازیکن بعد از فرشاد احمدزاده و ایوب العملود، سومین خرید تابستانی تیم پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات محسوب می‎شود. بدین ترتیب باید از همین حالا پیراهن شماره ۷۰ را برای این بازیکن کنار گذاشت. این پیراهن فصل قبل برتن اورنوف بود و احتمالا در لیگ آینده باید ستاره ازبک را با شماره ۱۰ در پرسپولیس ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->