پورحمیدی در سیرجان، اخباری در پرسپولیس بی توجهی سه پرسپولیسی به حرف‌های رفیعی پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد شرط ماندن عبدی در پرسپولیس چیست؟ هوادار متمول و دوری تابستانی از پرسپولیس بلاتکلیفی رضاوند و نیک نفس در استقلال تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟ تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها توافق یک ساله پرسپولیس با گولسیانی آزمون یک قدم نزدیک‌تر به سویا ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند
سرخط خبرها

رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟

  • کد خبر: ۲۳۹۸۲۹
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟
رامین رضاییان برای باشگاه استقلال ۶۰ میلیارد تومان هزینه در پی داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جذب رامین رضاییان توسط استقلال همچنان یک سوژه داغ درمیان اهالی فوتبال است و درباره اینکه باشگاه استقلال چه میزان دستمزد به این بازیکن پرداخت کرده، شایعات و حرف و حدیث‌های بسیاری به گوش می‌رسد.

در همین راستا خبرگزاری مهر مدعی شده که باشگاه استقلال برای در اختیار داشتن این بازیکن مبلغ ۶۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. در این گزارش آمده: آبی‌پوشان روز یکشنبه ۲۴ تیر از این بازیکن ۳۴ ساله رونمایی کردند تا به نوعی بمب نقل و انتقالات را به صدا درآورند. رضاییان برای حضور در استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است که ۱۵ میلیارد آن برای دریافت رضایت نامه از سپاهان هزینه شده است.

برخی معتقدند که پرداخت چنین مبلغی برای بازیکنی که ۳۴ سال از سن او می‌گذرد، زیاد است، اما آماری که از رضاییان به جا مانده به وضوح نشان می‌دهد که او یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و از نظر تاثیرگذاری و ارسال پاس گل دومین بازیکن لیگ برتر ایران در فصل بیست و سوم محسوب می‌شود.

اینکه استقلال برای داشتن این بازیکن چنین مبلغی را پرداخت کرده شاید در نگاه اول قدری عجیب به نظر برسد، اما سوای مسائل فنی که رضاییان دارد، جذب او یک ضربه مهلک بر پیکر باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود که باید از این منظر نیز به آن توجه داشت.

به هرحال اگر رضاییان بتواند در طول فصل عملکرد فنی مطلوبی داشته و از حواشی نیز دوری کند، استقلال دغدغه‌ای بابت در اختیار داشتن یک مدافع راست ایده‌ال نخواهد داشت.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->