تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اراک و مرکزی در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه وزیر کشور: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است تعلیق مذاکرات حماس با رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید هنیه تلاش اوکراین برای ساخت موشک‌ | ۱۰۰نظامی اوکراینی در مرز روسیه زمین‌گیر شدند ادعای اوکراین درباره انهدام ۱۹ موشک و پهپاد روسی سید حسن نصرالله: دشمن برای هراس به شکستن دیوار صوتی روی آورد انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید حماس تکذیب شد هریس معاون خود را انتخاب کرد نتانیاهو و خانواده‌اش به پناهگاه زیرزمینی می‌روند آیت‌الله علم‌الهدی: شورای تبلیغات ضامن تداوم انقلاب است| نباید فاصله ای میان مردم و انقلاب ایجاد شود رئیس جمهور: در چینش کابینه، اولویت با افراد قائل به بهره‌گیری از همه ظرفیتها است سفیر عراق در تهران: زائرانی از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: توانمندی داخلی در عرصه فرهنگ، دغدغه وزیر فرهنگ دولت چهاردهم باشد قاتل شهید امنیت «نادر بیرامی» قصاص شد ظریف به انتقاد از نحوه چیدمان صندلی‌ها در دیدارهای پزشکیان واکنش نشان داد افتتاح مرکز «جنگال» پدافند هوایی شرق کشور لغو روادید بین ایران و تاجیکستان به زودی اجرایی می‌شود معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دولت چهاردهم مصمم به ارتقای سطح روابط دولت و مجلس است
سرخط خبرها

سید حسن نصرالله: دشمن برای هراس به شکستن دیوار صوتی روی آورد

  • کد خبر: ۲۴۳۶۱۵
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
سید حسن نصرالله: دشمن برای هراس به شکستن دیوار صوتی روی آورد
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهدای حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت اعلام کرد: دشمن برای ایجاد هراس در میان حاضران مراسم به دیوار شکستن صوتی روی آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «سید حسن نصرالله» در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهدای حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت با اشاره به اقدام از روی هراس و کودکانه صهیونیست‌ها در شکستن دیوار صوتی بر فراز بیروت دقایقی قبل از سخنرانی گفت: دشمن اسرائیلی در اقدامی تحریک آمیز به شکستن دیوار صوتی با جنگنده هایش در جریان مراسم و هنگام سخنرانی روی آورده است تا حاضران را بترساند و در میان آنها رعب و وحشت ایجاد کند.

وی گفت: راز قدرت ما در تداوم است، زیرا از بین‌بردن فرماندهان ما، به عزم و اراده ما برای تداوم راه آسیب نمی‌زند. شهید سید فؤاد شکر از نسل مؤسسان مقاومت بود، اما افزون بر آن از فرماندهان مؤسسان مقاومت بود.

نصرالله ادامه داد: سید محسن به عنوان یک رزمنده راه خود را آغاز کرد، اما خیلی زود استعداد فرماندهی وی پدیدار شد. او همواره در نبرد‌های اساسی مقاومت حضور داشت. سید محسن با عملیات‌های ویژه و به ویژه شهادت‌طلبانه در ارتباط بود. او از عوامل پیروزی سال ۲۰۰۰ بود. همچنین فرماندهی اتاق عملیات مرکزی جنگ ۳۳ روزه بر عهده سید محسن بود و وی در کل این ۳۳ روز این مسئولیت را ترک نکرد.

نصرالله گفت: سید فؤاد شکر از مغز‌های استراتژیک مقاومت بود و توانایی بالایی در طرح‌ریزی داشت. سید محسن از روز نخست عملیات طوفان الاقصی شبانه روز در اتاق عملیات بود.

وی افزود: سید فؤاد شکر از فرهنگ دینی بالا، فرهنگ عمومی وسیع و قدرت بیان بسیار خوبی برخوردار بود. وی استاد و مربی بود و از فرماندهان و شهادت‌طلبان، مرد می‌ساخت. سید فؤاد شکر هم مشکل را مطرح می‌کرد و هم راه‌حل‌ها را. او در سختی‌ها، چون رشته کوه بود و می‌شد به او تکیه کرد.

نصرالله گفت: ما به درد و اندوه به هنگام شهادت فرماندهان اذعان می‌کنیم، زیرا ما هم انسانیم، اما هم ناراحتیم و هم غبطه می‌خوریم، زیرا آنان به جایگاه شهادت رسیدند. ما به زیان فراوانی که از شهادت سید محسن دیدیم اذعان می‌کنیم، اما این موضوع به هیچ وجه ما را متزلزل نمی‌کند و ما را متوقف نمی‌نماید. دلیل این سخن، تداوم عملیات، عملیات در شهرک‌های (صهیونیستی) و عمق جدیدی از (سرزمین‌های اشغالی) است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->