انجام فضاآرایی ویژه در مشهد به‌مناسبت دهه آخر صفر ۱۴۰۳ حادثه سقوط مرد جوان درون چاه رستوران در خیابان امام‌خمینی(ره) مشهد گلایه شهروندان مشهدی از مخاطرات تلویزیون‌های شهری دعوت شهردار از رئیس‌جمهور و هیئت دولت برای حضور در مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۳ شهردار مشهدمقدس در مراسم اذن خدمت: از امروز، خدمت خود را برای دهه آخر صفر صدچندان و ویژه شروع می‌کنیم+ فیلم رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد: هویت و نعمت مشهد، بارگاه منور امام‌رضا(ع) است مدیریت شهری و شورای شهر مشهد خادمان خوبی برای زائران در روز‌های پایانی صفر خواهند بود تمام ظرفیت خدمات شهری در خدمت زائران دهه پایانی صفر| نیرو‌های فضای سبز به کمک پاکبانان خواهند آمد بافت‌های فرسوده و محلات هدف بازآفرینی؛ پازل‌های هویتی شهر مشهد ۵۰ اقدام عملیاتی در راستای استقبال از زائران دهه پایانی صفر در مشهد همکاری مجتمع شوق زندگی با اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد به‌منظور شناسایی کودکان کار کشف ۲۴ فقره سرقت در شهرک پنجتن مشهد (۶ شهریور ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع)، آماده میزبانی از زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ پیش‌بینی حضور بیش از ۶ میلیون زائر در ۳ روز پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد مقدس افزایش ۲۴۵ چشمه سرویس‌بهداشتی در پیرامون حرم مطهر رضوی نسبت به سال گذشته تاریخ گم‌شده در انبار ضایعات | درباره مسجدی قاجاری در مشهد که این روز‌ها پاتوق کارتن‌خواب‌ها شده است اعمال‌قانون ۱۰۹۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۶ شهریور ۱۴۰۳) پیشرفت ۵۰ درصدی معماری پایانه مسافربری در خط سه قطار شهری مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس در مراسم اذن خدمت: از امروز، خدمت خود را برای دهه آخر صفر صدچندان و ویژه شروع می‌کنیم+ فیلم

  • کد خبر: ۲۴۷۷۱۴
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
شهردار مشهدمقدس در مراسم اذن خدمت: از امروز، خدمت خود را برای دهه آخر صفر صدچندان و ویژه شروع می‌کنیم+ فیلم
شهردار مشهد گفت: ما امروز، خدمت خود را صدچندان و ویژه شروع می‌کنیم. نباید در کوچک‌ترین موضوع غفلت ایجاد شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندرشریف امروز، ۷ شهریور ۱۴۰۳، در مراسم اذن خدمت که در عرصه میدان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰ روز پیش در عرصه میدان شهدا به همراه کاروان خدام‌الحسین(ع) جمع شده بودیم که به سمت مضجع شریف امام‌رضا(ع) حرکت کنیم تا اذن خدمت برای خدمت به زائران امام‌حسین(ع) و امام‌علی(ع) را بگیریم؛ زود گذشت، اما آبرومندانه و خوب گذشت.

وی افزود: قریب به هزار نفر از همکاران شهرداری مشهد به عراق اعزام شدند و به عنوان سفیران جمهوری اسلامی در کشور عراق و در شهر نجف آبروداری کردند؛ این را مدیران ارشد کشور عراق و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان می‌کنند. چهره و رنگ‌وبوی شهر نجف در ایام حضور همکاران ما عوض شده و شهری تمیز می‌شود که قابل‌مقایسه با دیگر ایام سال نیست.

قلندرشریف ادامه داد: این هزار نفر به‌عنوان تکلیف به این کار نگاه کرده و در دمای بیش از ۵۰ درجه خدمت کردند، آن‌گونه که خودشان هم متوجه خستگی نشدند. رقابت از امروز و بعد از اربعین برای داوطلبان خدمت در سال آتی و ایام اربعین در کشور عراق شروع می‌شود. آخرین گروه از همکاران شب گذشته برگشتند و مهیای خدمت مستمر و جهادی به زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا (ع) خواهیم شد، به خصوص در ایام آخر صفر که اوج خدمت، دلدادگی و عاشقی است.

شهردار مشهد بیان کرد: یا امام رضا (ع) ما همیشه به این موضوع افتخار می‌کنیم که خادم و جاروکش زیر پای زائران تو هستیم. برکت وجود ولی نعمت ما در مشهد به همه کار‌های ما برکت داده و ما خادمان مدیریت شهری رزق و روزی، برکت و همه چیز خود را در این ایام دهه آخر صفر جمع می‌کنیم و سال دیگری برای خدمت صادقانه پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه زائران پیاده در حال ورود به مشهد هستند و بسیاری از آنها نیز وارد شدند، عنوان کرد: افتخار می‌کنیم خادمان و نوکران خالص زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا (ع) هستیم. همت همه عزیزان به همراه حمایت و پشتوانه شورای شهر این کار را پررنگ‌تر و عاشقانه‌تر خواهد کرد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار نفر همکاران ما در مدیریت شهری در این خدمت صادقانه و عاشقانه نقش دارند. برخی پیشانی و خط مقدم خدمت هستند، اما همراهی و همدلی همه و به ویژه مردم و همفکری مدیران و بزرگان شهر نیز همراه ما است. این تکلیف ویژه در ایامی انجام می‌شود که انتهای آن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام و همچنین شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و در نهایت شهادت ولی‌نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) است.

شهردار مشهد اضافه کرد: ما افتخار می‌کنیم به عنوان ساکنان و البته خادمان شهر بهشت وظیفه ویژه‌ای را برعهده داریم و خدمت می‌کنیم. از پیاده‌روی جاماندگان اربعین رسما خدمت برای دهه آخر صفر شروع شده، اما امروز آمدیم که ویژه بگوییم یا علی ابن موسی‌الرضا (ع) قدرت و توان ما را بیشتر کن که می‌خواهیم عاشقانه و عارفانه به زائران تو و همه افرادی که خاک پایشان هستیم، خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: ما امروز خدمت خود را صد چندان و ویژه شروع می‌کنیم. نباید در کوچک‌ترین موضوع غفلت ایجاد شود. ستاد دهه آخر صفر از ماه‌های گذشته کار را دنبال کرده و تا انتها نیز مدیریت و نظارت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->