بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها
سرخط خبرها

احتمال حضور ۲ تیم از مشهد و نیشابور در لیگ دسته‌اول والیبال | تیم‌داری در لیگ‌یک به‌جای لیگ برتر!

  • کد خبر: ۳۸۵۱۷
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
احتمال حضور ۲ تیم از مشهد و نیشابور در لیگ دسته‌اول والیبال | تیم‌داری در لیگ‌یک به‌جای لیگ برتر!
هنوز ۲۴ ساعت از خبر کنار‌گذاشتن تیم والیبال سبزجامگان پیام خراسان از لیگ برتر والیبال در فصل آتی نمی‌گذرد که رئیس هیئت والیبال استان از احتمال حضور ۲ تیم از مشهد و نیشابور در لیگ دسته‌اول والیبال خبر می‌دهد!
به گزارش شهرآرانیوز؛ این خبر درحالی به نقل از جبار قوچان‌نژاد مطرح می‌شود که حالا این سؤال ازسوی دوستداران والیبال مشهد عنوان می‌شود که آیا نمی‌شد هزینه حضور همین ۲ تیم لیگ‌یکی را در لیگ برتر استفاده کرد تا سهمیه لیگ‌برتری‌مان نسوزد؟ جبار قوچان‌نژاد، رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی، درباره سهمیه سوخته استان در لیگ برتر والیبال به ایسنا گفت: به هر قیمتی می‌خواستیم والیبال خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد، اما متأسفم که مانند روز روشن است مقصر اصلی حذف سهمیه خراسان رضوی از لیگ برتر چه کسی است. صحبت‌هایی که باز هم بوی اختلافات میان مدیران والیبال استان و تیم سبزجامگان پیام مشهد را می‌دهد.


پیگیری صوری یا واقعی؟

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی که از قضا سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز هست، از تلاش‌های استان برای حفظ پیام در لیگ برتر چنین گفت: به‌خاطر رویکرد اداره کل ورزش‌وجوانان و هیئت والیبال خراسان رضوی، بیش از ۲ هفته پیگیر این قضیه بودم. در آخرین تماسم، شب پیش از قرعه‌کشی مسابقات، از داورزنی زمان خواستم تا نماینده والیبال استان در قرعه‌کشی شرکت داده شود تا در فرصت باقی‌مانده بتوانیم بدهی پیام به فدراسیون و هزینه ثبت‌نام را فراهم کنیم. ادعایی که صد‌البته تحقق نیافت و فدراسیون با پاسخ مشخصی به سینه قوچان‌نژاد دست رد زد.


کم‌کاری پیام بی‌پول!

البته در این وسط کم‌کاری پیام و مدیرانش نیز عیان است؛ جایی که پیام در طی چند ماه اخیر و فرصت استثنایی که تعطیلات کرونایی به آن‌ها داد، نتوانست حتی بخشی از بدهی‌های خود را صاف کند، مسئله‌ای که باعث شد در روز‌های پایانی هم درخواست‌های مدیران این تیم مورد قبول فدراسیون قرار نگیرد و دیگر فرصتی به پیام داده نشود. پیام با تسویه دست‌کم ۵۳۰ میلیون از بدهی دومیلیاردی می‌توانست در لیگ آینده حضور یابد؛ اتفاقی که البته هرگز رقم نخورد.


تیم‌داری در لیگ‌یک به‌جای لیگ برتر

قوچان‌نژاد درباره رویکرد و برنامه هیئت والیبال خراسان رضوی پس از حذف سهمیه خراسان در لیگ برتر والیبال، عنوان کرد: برای بازی‌کردن در سطح مسابقات کشوری برنامه‌ریزی داریم. یک تیم از نیشابور و یک تیم از مشهد در لیگ‌یک شرکت خواهند کرد. تمام اعضای تیم از کادرفنی تا بازیکنان، بومی هستند. از جوانان خراسانی هیچ انتظاری نداریم و در نظر داریم یکی‌دو سال در لیگ‌یک بازی کرده و کسب‌تجربه کنند. وی یادآور شد: نام هیچ‌کدام از ۲ تیم مشخص نشده است و در‌حال‌حاضر فقط نامه زده‌ایم که در لیگ‌یک شرکت خواهند کرد. درحال مذاکره با چند حامی مالی برای تأمین هزینه‌های ابتدایی تیم ازجمله ثبت‌نام در لیگ‌یک، ایاب‌و‌ذهاب، لباس و قرارداد اندکی برای بازیکنان هستیم. البته قوچان‌نژاد شانس پیام را هم برای حضور در لیگ‌یک منتفی ندانست و اظهار کرد: پیامی‌ها اگر بخواهند در لیگ‌یک شرکت کنند، باید اعلام‌آمادگی کنند تا جهت حضور در لیگ‌یک به فدراسیون نامه بزنیم. اما بدهی‌های پیام برای استان باقی خواهد ماند و تکلیف آن باید مشخص شود.


۲ کاسه را یک‌کاسه کنید

با همه این اوصاف به نظر می‌رسد اگر هیئت والیبال خراسان رضوی در تلفیق ۲ تیم لیگ‌یکی برای حضور یک تیم واحد در لیگ برتر تدبیر بهتری می‌کرد، شاید بیشتر موردقبول والیبال‌دوستان استان قرار می‌گرفت. از طرفی مسئله بی‌پولی و بدهی‌های انباشته همیشه در والیبال استان بوده و شرکت تیم در لیگ‌یک شاید راهکار مقابله با آن نباشد؛ چراکه باز سال بعد حتی اگر صعودی هم در کار باشد، تیم لیگ‌برتری ممکن است به سرنوشت پیام دچار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->