اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

خوشحالی نیکبخت از استقلالی شدن محمد نادری

  • کد خبر: ۴۷۸۶۱
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
خوشحالی نیکبخت از استقلالی شدن محمد نادری
علیرضا نیکبخت که خود در دوران اوج استقلال را به مقصد پرسپولیس ترک کرد از حضور نادری در ترکیب استقلال ابراز خرسندی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نیکبخت درباره اینکه آیا نادری از حضور دراستقلال سود می برد نیز این پاسخ را داد تا مشخص شود هنوز به استقلال علاقه خاصی دارد:« من همیشه خودم را استقلالی می دانم. هرچند که برای پرسپولیس هم زحمت کشیدم. آن زمان من در شرایط خاصی استقلال را ترک کردم. آن زمان من تحت فشار بودم و مدیران وقت نخواستند که من قراردادم را تمدید کنم. آن زمان ماجرا قدری فرق داشت و من به اجبار به پرسپولیس رفتم و اگر به قبل برگردم هرگز آن تصمیم را نمی گیرم اما درباره نادری باید بگویم که او تصمیم درستی گرفت و تیم خوبی را انتخاب کرد. نادری در استقلال پیشرفت می کند. استقلال همیشه تیمی بوده که درجناح چپ خود بازیکنان بزرگی داشته و همیشه در این سمت درخشان ظاهر شده است. فکر می کنم بعد از سال ها شاهد شکوفایی جناح چپ استقلال باشیم. استقلال با داشتن نادری و میلیچ از یک جناح چپ خطرناک سود خواهد برد. شنیدم بازیکنی همچون کریم زاده هم استعداد خوبی دارد که همه این بازیکنان می توانند به استقلال درلیگ بیستم کمک کنند. امیدوارم استقلال بهترین نتایج را بگیرد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->