بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز

  • کد خبر: ۵۰۵۰۱
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت:
 
مردم خوبِ مشهد، سلام

مسئله ترافیک در مسیر منتهی به طرقبه و شاندیز و مسیر برگشت به مشهد همیشه یکی از معضلاتی بوده که غالب ما مشهدی‌ها و حتی زائران عزیز به نحوی گرفتارش بودیم، برای کاهش بار ترافیک این دو مسیر چند اقدام و پروژه رو برنامه ریزی و پیاده‌سازی کردیم.

اولین اقدام افزایش عرض پل شهید پرتوی و اصلاح هندسی دو راهی وکیل آباد به سمت طرقبه و شاندیز بعد از سی و اندی سال بود که فکر می‌کنم تاثیر مثبتی داشت و تونستیم مسیر رو روان کنیم.
اقدام دوم در مسیر برگشت بولوار وکیل‌آباد بود که دور برگردان غرب به شرق رو محدود با ورودی جنوبی از بولوار شهید برونسی کنیم و ترافیک این بولوار رو بتونیم از طریق بولوار شهید برونسی به بولوار نمایشگاه و تقاطع چهار سطحی آزادگان هدایت کنیم. برای این کار از تیرماه امسال، پروژه زیرگذر شهید برونسی رو آغاز کردیم.
طبیعتاً احداث زیرگذر برای یک مسیر دارای تردد، خیلی سخت‌تر و به لحاظ مهندس پیچیده‌تر از تقاطع روگذر هست، اما شرایط مکانی و وجود خطوط فشار قوی انتقال برق، این مدل اجرا رو به تنها امکان ما تبدیل کرده بود.
امیدوارم طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی ٨ ماهه‌ای که داشتیم، این پروژه رو در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسونیم تا فاز دوم کاهش بار ترافیکی انتهای بولوار وکیل‌آباد رو عملیاتی کنیم.
انشاءالله این دو طرح در مسیر‌های منتهی به طرقبه و شاندیز بتونه برای تردد آسان‌تر و کم‌دردسرتر شما همشهریان عزیز مثمرثمر باشه و واقعاً هم در زمان و هم تردد بدون ترافیک‌تون اتفاق مثبتی رقم بخوره؛ در مسیر برگشت از شاندیز هم داریم یک کار فوق العاده رو انجام میدیم که موقعش که برسه خدمتتون عرض خواهم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->