نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

قطبی و الکساندر نوری گزینه‌های جانشینی گل محمدی!

  • کد خبر: ۵۴۸۵۱
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
قطبی و الکساندر نوری گزینه‌های جانشینی گل محمدی!
اگر یحیی گل محمدی در دو بازی آتی پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال به نتایج مناسب نرسد جایگاهش دراین باشگاه به شدت سست خواهد شد ومدیران این باشگاه به سمت برکناری او خواهند رفت.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، هرچند که پرسپولیس درفصل جاری به دلیل محرومیت ها و برخی جدایی ها به شدت تحت فشار بوده اما بدون شک اگر روند کند این تیم در لیگ بیستم با گل محمدی ادامه داشته باشد مدیرعامل جدید این باشگاه به سمت برکنار او پیش خواهد رفت. جعفر سمیعی که به تازگی سکان مدیریت سرخ ها را به دست گرفته از وضعیت این تیم در لیگ بیستم راضی نیست و طبق خبرهایی که از داخل باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد با گل محمدی رابطه چندان گرمی هم ندارد و از برخی سیاست های او ناراضی است.

سمیعی که تا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا تلاش کرد حامی گل محمدی باشد حالا درحال ارزیابی گزینه هایی است تا اگر یحیی درپرسپولیس موفق نبود از آن ها در کادر آتی استفاده کند. از افشین قطبی و الکساندر نوری به عنوان گزینه های این باشگاه یاد می شود که حضور این دو تنها وابسته به نتایج یحیی نیست و باید شرایط کافی نیز برای آن ها فراهم شود.

بدون شک اگر یحیی از دو خان پیش رو که یکی بازی با سپاهان است ودیگری بازی با استقلال به سلامت عبور کند می تواند جایگاهش را دراین باشگاه سفت و محکم کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->