کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

کورس با سایپا در مسیر صدر!

  • کد خبر: ۵۶۵۷۳
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
کورس با سایپا در مسیر صدر!
استقلال برای حفظ جایگاه خود در رتبه نخست جدول باید امروز پیروز شود
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۲ مسابقه حساس پیگیری خواهد شد. در اولین بازی امروز و از ساعت ۱۵ تیم گل‌گهر که با امیر قلعه‌نویی وضعیت قابل‌قبولی در لیگ امسال دارد، باید از تراکتوری پذیرایی کند که هفته گذشته در خانه از استقلال باخته است. در دیگر بازی امروز آبی‌پوشان پایتخت که این روز‌ها با محمود فکری دوباره در حال‌وهوای قهرمانی هستند، از ساعت ۱۶:۴۵ میزبان تیم رده دوازدهمی سایپا خواهند بود. بازی‌های دیگر این هفته روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

استقلال - سایپا؛ آبی‌ها صدر را رها نمی‌کنند!

استقلال این روز‌ها صدر جدول را به نام خود زده است و به نظر می‌رسد خیال باختن ندارد. شاگردان محمود فکری ۹ هفته است که رنگ باخت را ندیده‌اند و به نظر نمی‌رسد امروز هم کار سختی برای بهبود این رکوردشان داشته باشند. پیروزی روحیه‌بخش هفته پیش برابر تراکتور، آبی‌پوشان را از لحاظ روحی در وضعیت ایده‌آلی قرار داده است و آمادگی بالای دیاباته که بعد از هفته‌ها مصدومیت بار دیگر به میادین برگشته است، خیال هواداران این تیم را راحت‌تر از پیش کرده است. در آن سوی میدان، اما تیم سایپایی قرار دارد که چه روی نیمکت و چه در داخل زمین، یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد مسئولان این باشگاه به بقا در لیگ برتر راضی هستند و حضور در نیمه جدول برای این تیم یک نتیجه ایده‌آل محسوب خواهد شد. نارنجی‌پوشان هفته قبل بعد از ۷ بازی که رنگ برد را ندیده بودند، موفق شدند ذوب‌آهن را در یک بازی جنجالی شکست دهند.
 
این تیم البته با ۷ گل زده، یکی از بی‌خطرترین خطوط حمله لیگ را به نام خودش ثبت کرده است. روی نیمکت سایپا غیر از ابراهیم صادقی که به‌عنوان نفر اول کادر فنی فعالیت می‌کند، یک نام آشنای دیگر هم به چشم می‌خورد. پیروز قربانی که سال‌ها بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو می‌بست، حالا باید مقابل تیم اسبق خودش قرار بگیرد. جدالی که برای هواداران استقلال به علت صحبت‌های اخیر قربانی و حمایتش از تیم پرسپولیس چندان اخلاقی دنبال نمی‌شود!

تاریخ به سود استقلال

استقلال و سایپا که امروز به‌نوعی شهرآورد تهران را هم برگزار خواهند کرد، پیش از این در ۵۵ مسابقه به مصاف هم رفته‌اند. سهم آبی‌پوشان پایتخت از این جدال‌ها ۲۶ برد بوده و نارنجی‌پوشان سایپا هم ۱۱ پیروزی را در کارنامه دارند. ۱۸ بازی ۲ تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است تا تاریخ آبی‌ها را تیم پیروز این میدان معرفی کند.

فکری: برای هر بازی برنامه متفاوتی خواهیم داشت

محمود فکری روز گذشته و در نشست خبری قبل از این بازی گفت: سایپا ۳ روز بیشتر از ما استراحت کرده و فرصت داشته است تا به کار‌های تاکتیکی برسد. درمجموع آن‌ها تیم خوبی دارند و کار ما مقابل آن‌ها سخت است، اما امیدواریم بچه‌های ما اوضاع روحی و جسمی خود را حفظ کنند و اکنون هم در وضعیت خوب خود هستند. سرمربی استقلال در ادامه افزود: ما در هر بازی و بر اساس داشته‌هایمان سیستم تیم را انتخاب می‌کنیم. با توجه به فشردگی لیگ، شاید لازم بدانیم به بعضی از نفرات تیم استراحت بدهیم. تا آخرین لحظه نگاه می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و پس از آن ترکیب را مشخص خواهیم کرد.
 
او درباره اینکه سایپا یکی از خط حملات ضعیف لیگ برتر را دارد، گفت: نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. سایپا تیم محترمی است و حتی اگر آ‌ن‌ها یک امتیاز در این مسابقه بگیرند، برای ما بد است. همه تلاشمان را برای گرفتن ۳ امتیاز انجام می‌دهیم. حتی اگر خط حمله سایپا در آمار ضعیف باشد، آن‌ها را دست کم نمی‌گیریم، ولی بی‌شک سایپا در خطوط دیگر قوی بوده که از حریفان امتیاز گرفته است. تلاش می‌کنیم تا در خط دفاع منسجم‌تر باشیم و در حملات هم بهتر ظاهر شویم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم. سرمربی استقلال درباره غایبان تیمش مقابل سایپا گفت: سیداحمد موسوی آسیب‌دیده است و آرش رضاوند هم کمی مصدومیت دارد، اما در کنار بازیکنان تمرین کرده است و مشکل خاصی ندارد.

گل‌گهر-تراکتور؛ جنگ حیثیتی برای ۳ امتیاز

جدال گل‌گهر و تراکتور یک بازی حساس دیگر از هفته دوازدهم لیگ برتر محسوب می‌شود که به‌نوعی برای هر ۲ تیم حیثیتی محسوب می‌شود. امیر قلعه‌نویی ۳ هفته است که رنگ برد را ندیده و حالا به‌عنوان مسن‌ترین مربی لیگ باید برابر تیم سابقش صف‌آرایی کند.
 
تراکتور هفته گذشته در خانه مقابل استقلال شکست سنگین ۳ بر یک را تجربه کرد و حالا برای باقی‌ماندن در رقابت مدعیان باید از گل‌گهر سیرجان امتیاز بگیرد. مسعود شجاعی، سرمربی غیررسمی تراکتور تبریز است که به‌هیچ‌عنوان اندازه امیر قلعه‌نویی، باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی لیگ، تجربه ندارد. گل‌گهر اگر در این بازی پیروز شود، شانس دارد که به رتبه چهارم جدول برسد و تراکتور هم برای ماندن در همین رتبه تلاش می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->