حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتایج روز نخست هفته دوازدهم+ جدول لیگ برتر

  • کد خبر: ۵۶۳۸۶
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
نتایج روز نخست هفته دوازدهم+ جدول لیگ برتر
رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار در شهرهای مشهد، اصفهان و تهران وارد هفته دوازدهم شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر فوتبال ایران ظهر امروز با برگزاری سه دیدار در شهرهای مشهد، تهران و اصفهان وارد هفته دوازدهم شد.

در مشهد شهرخودرو موفق شد نساجی را با نتیجه یک بر صفر و با گل امین قاسمی نژاد شکست دهد. حسن اکرمی داور این دیدار برای آرام نگاه داشتن جو بازی کار دشواری را داشت و ۱۰ بار هم از کارت زرد استفاده کرد! جالب اینجاست که سهم کادر فنی شهر خودرو از این کارت‌ها خیلی قابل توجه بود. سید مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو به همراه محمد نوازی و علی سامره، دو دستیار خود به دلیل اعتراض به قضاوت بازی، از داور کارت زرد دریافت کردند.
 
محمد مهدی نظری (۹) از نساجی، صادق صادقی (۵۵) از شهرخودرو، عبدالکریم اسلامی (۵۵) از نساجی، فرشاد فرجی (۶۷) از شهرخودرو، امین قاسمی نژاد (۹۰) از شهرخودرو، اکبر صادقی (۹۰) از شهرخودرو و یزدان دوست (۹۴) از شهر خودرو هفت بازیکنی بودند که در این دیدار از داور بازی کارت زرد دریافت کردند!

 

شهرخودرو برنده جدال نفس‌گیر 

 
تعداد بازدید : 902

ویدئو گل امین قاسمی نژاد به نساجی

تعداد بازدید : 970
 
در اصفهان ذوب آهن به تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان رضایت داد تا دیگر مدیریت ذوب مجاب شود که باید تغییراتی گسترده در روی نیمکت تیمش ایجاد کند و رحمان رضایی را اخراج نماید. رحمان رضایی قرار بود از  ۵ دیدار باقیمانده تیمش ۱۱ امتیاز کسب کند، اما تا امروز که ۲ بازی از آن ۵ بازی گذشته، ذوب فقط ۱ امتیاز دیگر کسب کرده و بعید است که در ۳ بازی آتی خود تا نیم فصل لیگ بیستم هم طعم پیروزی را بچشد!
 
در دیگر بازی امروز مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیکان را شکست دهد. در این بازی پرماجرا، ابتدا ستاری گل نخست بازی را برای پیکان به ثمر رساند. پس از آن مس رفسنجان بود که توسط فراز امامعلی و سجاد آشوری به دو گل رسید.

گل تساوی پیکان نیز در نیمه دوم توسط درویشی وارد دروازه رفسنجانی‌ها شد، اما این پایان کار نبود و شاگردان ربیعی موفق شدند در دقیقه ۷۹ با گلزنی دوباره فراز امامعلی به سه امتیاز شیرین دست یابند.

جدول لیگ برتر

نتایج روز نخست هفته دوازدهم+ جدول لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->