اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

تحقق وعده مدیریت‌شهری مشهد برای سامان‌دهی معتادان متجاهر | پایان عملیات ساخت اردوگاه معتادان متجاهر حسن آباد

  • کد خبر: ۵۶۷۸۷
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
تحقق وعده مدیریت‌شهری مشهد برای سامان‌دهی معتادان متجاهر | پایان عملیات ساخت اردوگاه معتادان متجاهر حسن آباد
خلیل ا... کاظمی، معاون شهردار: با پایان عملیات ساخت اردوگاه معتادان متجاهر حسن آباد، ابنیه آن برای تجهیز به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر واگذار شد.
علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از پایان عملیات ساخت اردوگاه معتادان متجاهر حسن آباد و تحویل این مکان به ستاد هماهنگی مبارزه با مــــــــواد مخدر خراسان رضوی برای تجهیز این مجموعه خبر داد.

خلیل ا... کاظمی در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت ساخت اردوگاه معتادان متجاهر حسن آباد گفت: عملیات ساخت این اردوگاه به صورت اقدامی بین بخشی و در راستای اهداف معین اقتصادی استان با همکاری شهرداری مشهد، از تاریخ ۲۴ تیرماه امسال با روزشمار ۱۳۵ روزه آغاز شد.


ساخت با شهرداری و تجهیز با سایر دستگاه‌ها

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری مشهد به وعده خود عمل کرده است و اکنون این مجموعه آماده و به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تحویل داده شده است، تصریح کرد: براساس توافقی که صورت گرفته بود عملیات ساخت این مجموعه با شهرداری مشهد و تجهیز آن با دستگاه دیگر طرف قرارداد است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه مجموعه اردوگاهی معتادان متجاهر حسن آباد با مساحت ۲.۳ هکتار و در مجاورت مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) ساخته شده است، ادامه داد: برآورد اولیه ساخت این مجموعه ۱۰ میلیارد تومان بوده است، اما اعداد و ارقام اصلی آن پس از تجهیز و بهره برداری کامل مشخص می‌شود.

کاظمی در ادامه به اقدامات فنی انجام شده در این پروژه اشاره کرد و گفت: در ورودی این اردوگاه یک مرکز غربالگری ساخته شده است و پس از اینکه فرد بیمار وارد مجموعه می‌شود در این مرکز پذیرش خواهد شد و پس از استحمام و رفتن به آرایشگاه، انجام برخی آزمایش‌ها و ویزیت توسط پزشک، با گرفتن لباس وارد مرکز‌
می‌شود. وی تأکید کرد: همچنین در این اردوگاه ۲ خوابگاه بزرگ نیز به همراه یک مرکز بهداری دوطبقه ساخته شده است.

معاون شهردار مشهد با اشاره به ساخت سرویس بهداشتی و فضای سبز در داخل محوطه این مرکز افزود: ساخت سالن بزرگ غذاخوری و تجهیز امکانات ورزشی در داخل محوطه این مجموعه از دیگراقدامات ما برای ساخت مرکز نگهداری معتادان متجاهر حسن آباد بوده است.


افزایش بیش از ۲.۵ برابری ظرفیت کمپ‌ها

پیش ازاین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی گفته بود تا پایان سال ۱۳۹۸ ظرفیت نگهداری کمپ‌ها یکهزارو ۸۰۰ نفر بود و با کمک دستگاه‌های مختلف تا پایان سال ۱۳۹۹ ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر به بیش از ۵ هزار نفر و در سال بعد به بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر خواهد رسید. محمدحسین صالحی به این نکته هم اشاره کرده بود که کمپ حسن آباد در فاز نخست ۵۰۰ نفر را پناه خواهد داد و در فاز نهایی به ظرفیت پذیرش ۳ هزار نفرمی رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->