مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

نتیجه پرسپولیس و گل‌گهر+ویدئو گل‌ها| قهرمان نیم‌فصل، همون همیشگی!

  • کد خبر: ۵۹۱۸۵
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
  • ۲
نتیجه پرسپولیس و گل‌گهر+ویدئو گل‌ها| قهرمان نیم‌فصل، همون همیشگی!
پرسپولبس با جشنواره گل در سیرجان مقابل گل‌گهر به پیروزی رسید و قهرمان نیم‌فصل شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با پیروزی در سیرجان و در برابر گل‌گهر عنوان قهرمانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر را از آن خود کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بیستم، با ۵ گل گل گهر را در هم کوبیدند. نوراللهی، عالیشاه، شیری، نعمتی هر کدام یک گل و زنده‌روح، مدافع گل گهر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا پرسپولیس قاطعانه قهرمان نیم‌فصل شود.

پرسپولیس با ۳۰ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد و سپاهان با ۲۸ امتیاز به رتبه دوم دست یافت. گل‌گهر ۲۲ امتیازی باقی ماند و به رتبه ششم بسنده کرد.
 
بهنام برزای نیز در این دیدار با کارت قرمز روبه‌رو شد.
 

گل نوراللهی به گل‌گهر سیرجان

تعداد بازدید : 3086

گل عالیشاه به گل گهر

تعداد بازدید : 2275

گل شیری به گل‌گهر

تعداد بازدید : 2217

گل به خودی زنده روح برای پرسپولیس

تعداد بازدید : 2164
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
4
تبریک به همه هواداران پرسپولیس وهمچنین تبریک به شاگردان اقای گل محمدی ❤❤
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
2
عالی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->