کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

کلوپ مأمور احیای دوباره آرنولد!| بازگشت ستاره؟

  • کد خبر: ۶۳۳۸۹
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کلوپ مأمور احیای دوباره آرنولد!| بازگشت ستاره؟
به نظر می‌رسد سرمربی آلمانی لیورپول، در فکر تغییر پست ستاره انگلیسی است و می خواهد هرطور شده این مدافع جوان انگلیسی را احیا کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ ‌تلاش‌های دفاعی آرنولد در جدال حساس سه‌شنبه‌شب لیورپول و رئال‌مادرید فاجعه‌بار بود؛ اتفاقی که باعث شد خیلی‌ها او را در کنار نبی کیتا، به‌عنوان ضعیف‌ترین بازیکنان تیم قرمزپوش معرفی کنند. ترنت الکساندر آرنولد، مدافع باشگاه لیورپول، در فهرست اعلام‌شده تیم ملی انگلیس برای بازی‌های اخیر این کشور نیز حضور نداشت و گرت‌ساوتگیت، مربی تیم ملی انگلیس، دلیل آن را افت نمایش‌های این بازیکن در بازی‌های باشگاهی اعلام کرده بود.

نکته تأمل برانگیز، اما رفتاری بود که یورگن کلوپ با این ستاره انگلیسی داشت. به نظر می‌رسد سرمربی آلمانی لک‌لک‌های آنفیلد قصد دارد برای احیای دوباره این بازیکن، پست بازی او را تغییر دهد و از‌همین‌رو هم بود که در بازی مقابل رئال‌مادرید، این بازیکن بیشتر در فاز تهاجمی تیمش دیده می‌شد تا کار‌های دفاعی.
این بازیکن انگلیسی پاس‌های فوق‌العاده‌ای ارسال کرد و شاید اگر در پست‌های تهاجمی‌تر به میدان برود، بتواند سرنوشتی مشابه فیلیپ‌لام پیدا کند.
 
به‌گزارش تلگراف، در دقایقی که لیورپول در نیمه حریف به سر می‌برد، ترنت الکساندر آرنولد در نقش یک هافبک میانی در تلاش بود تا توپ را در زمین بچرخاند و به دیوار دفاعی رئال‌مادرید نفوذ کند. هنوز این امکان وجود دارد که یکی از با‌استعدادترین بازیکنان فوتبال انگلیس در سال‌های اخیر در پست‌هایی تهاجمی‌تر به میدان برود. او در بیست‌ودو‌سالگی این توانایی را دارد که روند بازی را کنترل کند و سانترهایش به خوبیِ تمام وینگر‌های تهاجمی حاضر در لیگ برتر است که گواهش سانتر او در دیدار مقابل آرسنال بود که به گل ژوتا منجر شد. این نحوه دفاع‌کردن او بود که باعث شد از تیم ملی انگلیس خط بخورد و به‌همین‌خاطر هم کایل واکر، تریپیه و ریس‌جیمز نسبت به او در اولویت قرار دارند.
 
گل‌های رئال‌مادرید در نیمه اول نشان داد که آرنولد چقدر الان از نظر اعتماد‌به‌نفس مشکل دارد. تونی کروس به‌خوبی ضعف دفاع‌راست لیورپول را حس کرده بود. پاس او روی گل اول دقیقا میان آرنولد و فیلیپس فرود آمد و به وینیسیوس اجازه داد تا با استفاده از سرعتش گل‌زنی کند. در گل دوم نیز، کروس دوباره از همین فضا استفاده کرد. آرنولد می‌توانست توپ را به‌هر سمت دیگری دفع کند، اما تصمیم گرفت توپ را به‌سمت دروازه خودی بیندازد و مارکو آسنسیو از این فرصت بیشترین استفاده را برد. ۲ وجه متفاوت بازی آرنولد به‌خوبی در ۲ نیمه دیدار مقابل رئال‌مادرید مشهود بود. او هر‌چه بد دفاع کرد، در نیمه دوم و در حملات فوق‌العاده بود.
 
عجیب نیست که او آغازگر حمله‌ای بود که به گل حیاتی صلاح منجر شد. او پاسی برای دیگو ژوتا ارسال کرد که ارسال آن برای هر مدافع کناری دیگری در اروپا غیرممکن به نظر می‌رسد. شاید آرنولد باید به خط هافبک منتقل شود و تعیین‌گر جریان بازی برای تیمش باشد تا اینکه تنها نیم‌نگاهی به حملات داشته باشد. این دقیقا همان کاری بود که فیلیپ لام در بایرن و زیر‌نظر گواردیولا انجام داد. پپ متوجه مغز فوتبالی فوق‌العاده مدافع کناری‌اش شده بود و با تغییر پست لام توانست بازیکنی جدید از او بسازد.

تا الان بیشترین چیزی که از آرنولد دیده‌ایم، این است که می‌تواند در پست‌های تهاجمی‌تر بازی کند. شاید یورگن کلوپ اکنون گرت‌بیل بعدی را در ترکیب خودش داشته باشد و خودش نداند. وقتی اعتماد‌به‌نفس آرنولد در نیمه دوم بازیابی شد، توانست با دفع توپ آسنسیو در ضدحمله مرگ‌بار رئال یک گل را برای تیمش بخرد و البته این کار اندکی بعد از گل سوم رئال و وقتی انجام شد که وینیسیوس بار دیگر با استفاده از فضای بین آرنولد و فیلیپس گل‌زنی کرد. لیورپول برای صعود به مرحله بعد به یک معجزه دیگر در اندازه‌های دیدار با بارسلونا نیاز دارد. آرنولد در دیداری که به کامبک لیورپول مقابل بارسا منجر شد، یکی از بهترین روز‌های دوران فوتبالش را سپری کرد و هنوز هم وقت دارد که شرایط بد این فصل را عوض کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->