کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

امیدواری پیشکسوت خراسانی دوومیدانی به موفقیت حدادی در المپیک

  • کد خبر: ۶۴۰۳۸
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
امیدواری پیشکسوت خراسانی دوومیدانی به موفقیت حدادی در المپیک
تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی خراسان در خصوص درخشش دوومیدانی ایران در المپیک گفت: فقط برای حدادی شانس قائلم.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ پیشکسوت دوومیدانی خراسان‌رضوی در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام‌رضا (ع) حضوری فعال داشت و در هر ۲ روز برگزاری مسابقات در محل برگزاری حاضر شد و با حرارت و اشتیاق خاصی نمایش دوندگان را به نظاره نشست.
 
تیمور غیاثی که همین یکی‌دو سال قبل در مسند اجرایی فدراسیون دوومیدانی به‌عنوان سخنگوی تیم‌های ملی فعالیت می‌کرد، درباره میزبانی مشهد از مسابقات بین‌المللی جام امام‌رضا (ع) گفت: «مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام‌رضا (ع) شروع خوبی برای آینده است. امیدوارم نه فقط مشهدی‌ها و خراسانی‌ها، بلکه جامعه ورزش ایران از این‌چنین فرصت‌هایی بهره بگیرند.» وی افزود: «واقعا ما به چنین استادیومی افتخار می‌کنیم و این خیلی ارزشمند است که چنین مسابقاتی را بتوانیم در چنین ورزشگاه باکیفیتی برگزار کنیم. ورزشگاه امام‌رضا (ع) نه‌تن‌ها در ایران تک است، بلکه در خاورمیانه هم جزو ورزشگاه‌های پیشرفته است.
 
باید به مسئولانش دست‌مریزاد بگویم. امیدوارم به‌زودی مسابقات آسیایی و حتی جهانی در این ورزشگاه برگزار شود.» غیاثی در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به ریاست هاشم صیامی، رئیس مشهدی فدراسیون دوومیدانی، اظهار کرد: «فدراسیون دوومیدانی با آمدن هاشم صیامی متفاوت شده است. متأسفانه در سال‌های گذشته که من هم در فدراسیون بودم، خیلی کم‌کاری شد، ولی الان هاشم صیامی از علاقه‌مندان و ریشه‌داران دوومیدانی کشور است که تلاش زیادی می‌کند.» وی در مواجهه با شانس حسن تفتیان، دونده خراسانی، در المپیک پیش رو اذعان کرد: «فکر می‌کنم در المپیک پیش رو با شرایطی که وجود دارد، فقط احسان حدادی بتواند برای دوومیدانی ما شانس و امید باشد. ورزش‌کاران دیگر متأسفانه روند چندان خوبی در سال‌های گذشته نداشتند و من به‌عنوان کارشناس که ۵۰ سال است در دوومیدانی هستم، امیدی به آن‌ها ندارم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->