نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

بی تفاوتی اسکوچیچ نسبت به بازی با عراق| عبور از کامبوج هدف ملی پوشان

  • کد خبر: ۷۰۱۱۷
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
بی تفاوتی اسکوچیچ نسبت به بازی با عراق| عبور از کامبوج هدف ملی پوشان
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران معتقد است تیم ملی در آستانه بازی آسان خود مقابل کامبوج نباید هیچ توجهی به بازی آینده مقابل عراق کند.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج به پیروزی مقابل بحرین اشاره کرد: «دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم، اما می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش کنند.»


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه حرف‌های خود می‌گوید: «در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم. ما نمی‌خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آن‌ها احترام قائل هستیم. وقتی بازی‌های آن‌ها را تماشا می‌کنم متوجه شده‌ام عملکرد آن‌ها خیلی بهتر از نتایج آن‌ها است. از بازیکنان تیمم می‌خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ کنند. ما آمده‌ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.»

اسکوچیچ به اهمیت بازی با کامبوج نیز اشاره کرد: «ما برای این به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و، اما و اگر‌ها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آن‌ها می‌خواهم به بازی با عراق فکر نکنند و به، اما و اگر‌ها توجهی نداشته باشند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->