اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

پشت‌پای دیپای به پیشنهاد سنگین یووه| ستاره هلندی در بارسلونا؟

  • کد خبر: ۷۰۲۳۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
پشت‌پای دیپای به پیشنهاد سنگین یووه| ستاره هلندی در بارسلونا؟
ستاره هلندی پای قول و قرارش با کومان باقی ماند، اما شنیده می‌شود پاریسی‌ها هم به دنبال هایجک دیپای هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بارسلونا اطمینان دارد که اتفاق جینی واینالدوم درباره ممفیس دیپای تکرار نخواهد شد. در تابستان گذشته و بعد از انتخاب رونالدو کومان به‌عنوان سرمربی جدید بارسلونا، گفته شد که این مرد هلندی به‌شدت خواهان حضور هم‌وطن خود، یعنی ممفیس دیپای در نوکمپ شده است. باشگاه کاتالان در آن مقطع تلاش زیادی برای به‌خدمت‌گرفتن دیپای انجام داد، اما با مخالفت باشگاه لیون روبه‌رو شد. از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که ممفیس دیپای قصد ندارد قرارداد خود را با لیون تمدید کند. همچنین بیشتر رسانه‌ها از علاقه این ملی‌پوش هلندی به حضور در بارسلونا خبر دادند.
 
این موضوع روز‌های گذشته شدت گرفته است و به نظر می‌رسد که باید این مهاجم گل‌زن را خرید بعدی بارسلونا بعد از سرخیو آگوئرو تلقی کرد، اما پس از پاسخ منفی غیرمنتظره جینی واینالدوم به بارسا، درحالی‌که ۳ دور مذاکرات مثبت را با باشگاه کاتالان داشت، این شائبه را ایجاد کرد که ممفیس دیپای هم ممکن است تصمیم خود را تغییر دهد. واینالدوم روز پنجشنبه به‌طور رسمی به پی‌اس‌جی پیوست و دیپای هم به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفت که همه تمرکزش روی یورو ۲۰۲۰ است و اکنون به انتخاب تیم فکر نمی‌کند. دیپای از یوونتوس پیشنهاد دستمزد دوبرابر بارسا دریافت کرده است، اما طبق ادعای موندوپورتیوو، اتفاق واینالدوم برای دیپای تکرار نخواهد شد. زیرا رونالد کومان، سرمربی بارسا، مدام با دیپای در تماس است و از انتقال او اطمینان دارد.
 
دیپای به کومان قول داده است که به‌زودی پاسخ مثبت خود را خواهد داد و حاضر نیست پیشنهاد مالی بهتر یووه را قبول کند. این مهاجم ارزشمند زمانی که کومان سرمربی هلند بود، زیر نظر او ۱۸ بازی انجام داد، ۱۱ گل زد و ۱۲ پاس گل نیز داد. او خوش‌بین است در بارسا نیز به درخشش زیر نظر کومان ادامه دهد. هواداران آبی‌واناری‌ها امیدوارند بعد از جذب آگوئرو، ممفیس دیپای هم راهی نیوکمپ شود تا خط حمله این تیم یک تغییر کلی پیدا کند و این اتفاق باعث تغییرات مثبتی در زمین شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->