تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
سرخط خبرها

عضویت در کانون‌ها؛ دردسر جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی برای دریافت وام

  • کد خبر: ۷۴۳۸۱
  • ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
  • ۲
عضویت در کانون‌ها؛ دردسر جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی برای دریافت وام
کانون‌ها به بازنشستگانی که تازه قصد ثبت نام دارند اعلام کرده‌اند که این تسهیلات صرفا به آن‌هایی پرداخت می‌شود که از قدیم عضو بوده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که کانون‌ها شرط پرداخت پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی را عضویت از پیش اعلام کرده‌اند؛ درحالیکه تعداد زیادی از بازنشستگان تامین اجتماعی عضو کانون‌های شهرستان‌های خود نیستند.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی قرار است که حدود ۴۰۰ هزار فقره وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شود، که یکی از شروط دریافت آن‌ها عضویت در کانون‌هاست.  

بازنشستگانی که تماس گرفته‌اند، می‌گویند به جهت حل این مشکل در سال‌های آینده، مبلغی را برای صدور کارت عضویت به کانون پرداخت کرده‌اند، اما به آن‌ها اعلام شده که باید منتظر اعلام نوبت جدید وام در سال ۱۴۰۱ باشند و در حال حاضر موعد جدیدی برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است بازنشستگانی که مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند، صرفا باید از طرف کانون‌ها به بانک معرفی شوند و حالت دیگری برای بهره‌مندی از این کمک رفاهی پیش‌بینی نشده است.

منبع: ایلنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید اورنگیان
United States of America
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
سلام کاربسیارساده ای هست برای عضویت مهم اینست که شماره عضویت همان روز داده میشود کارت بعد ازمدتی بازنشستگان محترم اقدام کنند یک هزینه هم باید پرداخت کنند که بسیارکم است
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
تامین اجتماعی یعنی بدبختی ودردسرچیزعجیبی نیست تازگی هم ندارد.خدایاخودت کمک کن که ازهمه چیزباخبری ایناکه خبرندارن.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->